יום חמישי, 2 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית לכל הארץ באיפור של רוני סיטון

אני אוהבת להציג את עבודות האיפור שלי עם שוויץ גדול אני לא מאפרת שאוהבת לעשות יותר מידי פוזות של אחת שיותר טובה מי כולם ,אבל פה אני זוכרת זאת הייתה עבודת איפור שלי בתחילת הדרך עוד ממש ברמת בסיס של ידע בעולם האופנה והיופי   ,  ( מאז כמובן עברתי  ,הרבה הכשרות של טובי המאפרים בארץ וגם צברתי המון ניסון באיפור  כלות ושאר דברים שמצרכים הרבה ידע).בעבודת איפור הזאת נתתי פשוט  ליופי של הדוגמנית לדבר והיה לי מאוד כיף לבצע את זה , היופי שלה  נתן לי הרבה מרחב  של פעולות איפור , יכולתי לאפר אותה בכל סגנון איפור שרציתי אבל בכל זאת בחרתי ללכת על איפור עניים עדין , משהו עם צלליות סגולות על בסיס של צללית איפור כחולה בהירה , עם השפתיים הייתה לי התלבטות קטנה אני זוכרת , אבל פה כבר בחרתי להתייעץ עם הבחורה שדרך אגב השם שלה הוא רוני, ואז ככה בעצם הגעתי למצב שבו רציתי , ליופי שפורץ החוצה מבלי שאיפור מפריע לו

אהבתם ? 
אילה כהן מאפרת עד הבית 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה