יום שבת, 7 בפברואר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית מחירים




טוב אז הרבה זמן שלא הצגתי עבודת איפור חדשה שלי ואני מתכוונת ליום צילומים  או להפקת איפור ותסרוקות  כלשהיא שהייתי שותפה אליה, אני מאוד שמחה להציג לכם את הדוגמנית טופז הרבל שהייתה שותפה איתי ליום צילומים מדהים!.
את טופז הפעם בחרתי לתת מראה מאוד אגרסיבי ומושך היה מאוד חשוב לי להפגין יכולות איפור חדשות אותן רכשתי על ידי קורסים והשתלמויות שלקחתי , את טופז הכרתי דרך פייס בוק, היא רצתה לעשות שיתוף פעולה על מנת להגדיל את תיק העבודות שלה , ואילו אני מאוד רציתי קצת לשבור שגרה להפסיק להתעסק עם לקוחות ליום אחד ולתת במה ליצירות של איפור ותסרוקת שרצות לי בראש , ותמיד רציתי להוציא לחופשי
מבחינת איפור שימו לב לקו התוחם (איילנר) שמשכתי מהעין ולצללית האיפור הרכבתי יחדיו , גם לריסים נתתי חשיבות וזאת על ידי הוספת ריסים מלאכותיות , ועיבוי שלהם במסקרה עבה כמה שיותר, את השפתון בחרתי בהתאם לסומק שהנחתי , אני מאוד מקווה שאתם מתחברים לעבודה הזאת.







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה