יום שני, 15 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - בהמשך של עבודות מההפקה המיוחדת בתל אביב

אני רוצה רק ברשותכם להמשיך עם העניין של איפור מקצועי בתל אביב ואני מתכוונת להפקה ההיא של האיפור שאני והצלם ועוד כמה דוגמניות עשינו בשביל לעשות כמה ניסויים בהפקות איפור, הסיבה לכך שאני לא מביאה את התמונות ברצף היא בגלל שאני לא ישר מוצאת את כול התמונות מההפקה הזאת , אני ממש צריכה להיכנס לארכיונים של עבודות האיפור שלי וזה על מנת שאני אולי יוכל בסופו של דבר לדלות מהם את התמונה שאותה אני מחפשת, בתור מאפרת מקצועית היו לי המון הפקות איפור ואני מאוד משוכנעת שיש חלק מהן שאני אפילו לא זוכרת, אולי בגלל שהם לא היו הכי טובות שלי, או שפשוט הם היו הפקות מאוד קטנות של איפור ותסרוקות ,אני כן זוכרת שלפני כמה שנים עשיתי עוד הפקה כזאת של איפור ותסרוקות  הכוונה להפקה ניסיונית כזאת שבה ניסיתי לשווק חזק את העסק של איפור בירושלים שלי , משום מה אני לא מצליחה למצוא את המקור של התמונות האלה.
בכול מקרה אני רוצה לסקר עכשיו תמונה של בחורה שהיא חברה ממש טובה של הצלם אני חושבת שאפשר לראות כאן אפילו בתמונה הזאת, שהצלם נתן יחס מיוחד עם המצלמה שלו לדוגמנית ,וזה דבר שמאוד עזר לה לי ולכול ההפקה הזאת להפיק תמונה שהיא בגדר המצוינת, אני יודעת שאני לא יכול ללכת עם התמונה הזאת ללקוחות שלי ולהשיג אתה את  האמון שלהם בכישרון האיפור שלי ,אבל בכול זאת אני מאוד שמחה שעשיתי את עבודת האיפור הזאת.
על האיפור עצמו – את האיפור הזה התחלתי בכלל שאני מסירה איפור קודם שהיה על הפנים שלה ,איפור שונה בצורה מהותית מסגנון האיפור שלי ,זה קצת הפריע לי ,כי ראיתי אותה כבר מאופרת וזה עצר לי את החשיבה איך אני הולכת לאפר אותה ,אני לא בזבזתי על העניין של המחשבה איך אני הולכת לאפר אותה, הרבה זמן , והתחלתי ישר בתהליך של הסרת האיפור.
לאחר מכן כמובן יישמתי לה על הפנים קרם לחות, בצורה יסודית ,שזה דבר מאוד קריטי וחשוב בעולם האיפור, וזה למרוח טרם האיפור על פנים נקיות קרם לחות.
לאחר מכן המשכתי לאפר אותה עם בסיס איפור בעל גוון שהייתי צריכה לשלב עם שני גוונים אחרים שיש לי בתיק האיפור, זה לא לקח לי הרבה זמן בכלל להגיע לגוון הנכון אני רוצה לציין.
לאחר שסיימתי עם בסיס האיפור עברתי לאפר את העניים שלה, שעבורי זה היה תענוג גדול כי העניים שלה בעלות מבנה מאוד ייחודי והם מאוד יפות פשוט חלומה של כול מאפרת מקצועית באשר היא.
עם השפתון והסומק עשיתי שילוב מאוד מעניים בבחירת הגוונים שלהם , וזה לפי דעתי הייתה בחירה מצוינת.

לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית למעלה מ13 שנה ,אם תרצו גם את שירות של איפור או תסרוקות אשמח לתת לכם את השירות הזה באהבה גדולה. 
אילה כהן מאפרת מקצועית - את הבחורה הכול כך יפה הזאת


תגובה 1: