יום שני, 15 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית באיפור שלא עולה יותר ממאה שקלים

אני רוצה לעשות אתכם ניסוי של מאפרת מקצועית ,אני רוצה להגיע למטרה שבה אני מאפרת את הפנים של כול אישה אבל יש מטרה אחת מאוד פשוטה ,לא עבור עם המחיר של מוצרי האיפור את רף המאה שקל של שווי מוצרי האיפור שבו אנחנו משתמשים באיפור הזה.
ולמה אני רוצה לעשות את זה – סיבה : לאחרונה אני רואה שהרבה לקוחות שלי או של קולגה שלי שהיא אמנית איפור מאוד מוכרת בכול הקשור לעולם היופי בירושלים , בואו נגיד שאם אני חושבת על איפור בירושלים או בסביבה היא דמות משקפת וכן אני מודה היא מאפרת מקצועית הרבה יותר טובה ממני ,אך היא גם יותר יקרה ,והיא מוכנה לאפר רק כלות ,וגם לא עושה תסרוקות ,אבל מה שכן אנחנו חברות מאוד טובות ואחת עוזרת לשנייה עם העסק של איפור בירושלים ..
הבעיה שלי ושלה היא כול מיני מאפרות מתחילות עם לא הרבה ניסיון ורקע בעולם האיפור אבל הם משווקות את עצמם עם מחירי רצפה כאלה שהם בגדר שערורייה. הסיבות לכך הם קודם שהם לא היו צריכים להשקיע את עצמם בידע יש להם את הכוח לתת מחירים זולים וזה הדבר היחידי שעומד לצד שלהם.
אז מה שאני אומרת זה שכול בחורה באשר היא יכולה להיות מאפרת של עצמה ,ואם כבר חוסכים במאפרת חבל לבזבז כסף על אחת כזאת ,אני יכולה לעזור לך להשתמש עם אותם מוצרי האיפור שהיא משתמשת ,ולתת לה את הטכניקה שלה וזה על מנת שאת תגיעי למצב שקודם כול את ממלא את מוצרי האיפור שלך כלומר את המלאי ,ואחרי זה את גם חוסכת לעצמך עוד כסף כול פעם להזמין מאפרת אחרת.
אני רק יקדים ויאמר שאין תחליף לשימוש במוצרי איפור מקצועיים , התוצאות שלהם עמידות ,ידידותיות לעור הפנים, וכמובן עם גוונים הרבה יותר קולעים למטרת האיפור שלך.
כול המוצרים שאני כן יציין כאן עולים ממש קצת ,הם ברמה סבירה ,אבל אלו המוצרים הפחות או יותר שאותם מאפרות זולות משתמשות בהם
קרם לחות מחנות ביוטיקייר – בקניון מלחה בירושלים יש אחת כזאת, והקרם לחות שם הוא ממש סביר ביחס למחיר שלו ,הוא מתלבש נחמד על העור ,והוא ממש מצוין ליישום טרם האיפור , המחיר שלו הוא סביבות ה15 שקל והוא יחזיק לך להרבה זמן, ככה שאנחנו נשארות עם עוד 85 שקלים.
בסיס איפור – בסיס האיפור הוא החלק הכי חשוב כאן , ברשת סקרה בירושלים ניתן למצוא בסיס איפור במחיר של 20 שקלים, בגוון אחד שיתאים לעור הפנים שלך, הקרם הכי סביר שיש הוא הנוזלי. ואני כבר מציינת מעכשיו שהוא נופל ברמת מטורפות מהרמה של בסיס האיפור של החברה שבה אני משתמשת.
צלליות איפור – צלליות איפור 3 גוונים יעלו לך 22 שקלים ,והרמה שלהם סבירה + כמובן אני עדיין מדברת על רשת סקרה.
ככה גם לגבי הסמקים ושאר מוצרי האיפור הנלווים בטוח לא תעברי איתם את ה-100

שיהיה לך רק בהצלחה, אם את רוצה מאפרת מקצועית ,עם מוצרי איפור משובחים אני עדיין אשמח אם תצרי איתי קשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה