יום רביעי, 24 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית מסקרת את שנת 2015 - הפעם לקוחות

אז אני התחלתי מקודם לסקר איך הדנה האחרונה של 2015 עברה עליי בתור מאפרת מקצועית , במאמר הקודם מה שעשיתי הוא לסקר את הטרנדים החדשים שהיו שנה שעברה בעולם האיפור ואיך אני בדיוק הכנתי את עצמי אליהם, סקרנו במאמר ההוא את הטכניקות החדשות שתפסו תאוצה כמו למשל שיטת ההצללות והראות על הפנים כאשר מאפרים אותם עם בסיס האיפור, סקרנו גם את שיטת איפור העניים עם צלליות איפור. ומה שדיברתי עליו בכללי זה איך אני בתור מאפרת מקצועית הכנתי את כול העסק של איפור בירושלים שלי לסגנונות החדשים ,ואיך הכנתי את עצמי מראש לכול העניין הזה של האיפור החדש, רמז וגם כדאי לקרוא את המאמר – מה שהולך בחו"ל מבחינת איפור מגיעה לארץ אחרי שנה או שנתיים, אז אני צופה ותיקה בערוצים של המאפרות ביוטויוב ואני מצליחה לאפר את הלקוחות שלי בצורה הכי חדשנית בטרנדים הכי חדשים בארץ בגלל שאני כבר מוכנה להם מראש אפילו לפני שהם מגיעים לארץ.
הפעם במאמר הזה אני רוצה לסקור את כול עניין הלקוחות שאותם איפרתי בשנה הזאת מהיכן הם הגיעו ואיזה שירות הכי הלך לי טוב ממה ראיתי הכי הרבה נחת האם זה מהעסק של איפור בירושלים או מהעסק של מאפרת מקצועית עד הבית אני יחלק את המאמר הזה לשני חלקים וייתן ציון לשני השיטות.
איפור בירושלים – אני יכולה להבטיח לכם שיש לי פינה בלב מאוד חמה לכול הנושא של האיפור באזור ירושלים ,אך גם יש לי הרבה בעיות אתו ,קודם בגלל שיש הרבה מאפרות בירושלים והתחרות על כול לקוחה היא תחרות עצומה. וגם בגלל זה המחירים של כול איפור הם ברמה מאוד ירודה ככה שממש להסתמך על האיפור או התסרוקות באזור ירושלים הוא לא הדבר הכי רווחי. מה גם שהשנה האחרונה באזור הזה לא הותירה אותי רווחית בכלל , אני יכולה להגיד שלא ממה ראיתי נחת מכול העניין של איפור בירושלים ,וזה היה חבל לי מאוד , כי אני מאוד מסתמכת על האיפור באזור הזה הוא הרבה יותר קל לי ואני הרבה יותר מוכרת אתו.
מאפרת מקצועית עד הבית – השנה הזאת הייתה שנה פריצה עם השירות של איפור עד הבית ,אני יכולה להגיד שאם לא הייתי משתמשת בשירות הזה אז כבר מזמן לא הייתי מתעסקת באיפור, טוב שהקשבתי לבעלי ואימא שלי ,והתחלתי לשווק את השירות הזה באינטנסיביות, זה ממש עזר לי לקדם את העסק והשאיר אותו בחיים.
אם כן ללא ספק השירות של איפור עד הבית לכול הארץ הוא זה שהיה עבורי מחייה, אני מאוד מקווה שהשנה הזאת שני סוגי השירות האלה יהוו עבורי נחת ולא אצטרך להתחבט עוד אם לסגור את העסק או לא .

בכול מקרה אני מאפרת מקצועית עד הבית למעלה מ-13 שנה , אם תרצי לעשות לי שנה מופלאה ואת צריכה איפור או תסרוקות ,דברי איתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה