יום שבת, 20 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - על תקופת ההיריון אם כבר החלטת לעשות את הצעד

ואם כבר דיברנו על הריון תוך כדי מקצוע, והכוונה האם להכניס את זה לשיקול דעת כאשר את העיסוק של בתו מאפרת מקצועית , ואת יודעת שאם תהי בהריון עכשיו זה יעצור לך את כול העסק של האיפור.
אבל אם בכול זאת החלטת שאת כן רוצה להביא ילד חדש לעולם, וכן לוותר קצת יותר על העסק של האיפור לטובת כול העניין הזה של ההיריון ,מה את יכולה לעשות כאשר את בהריון ויש לך את השירות של מאפרת מקצועית עד הבית ,האם את יכולה להתרכז רק בעניין של איפור בירושלים והסביבה ,או שאת יכולה בהחלט לתת שירות של איפור עד הבית גם אם הוא באזור אחר בארץ אזור שהוא לא ירושלים ואת צריכה להתחיל לנסוע באוטובוסים וזה על מנת להגיע ללקוחה שהזמינה את השירות איפור שלך.
יש מגוון תשובות לשאלה המורכבת הזאת, לרוב התשובות אני כן ינסה לתת את החוות דעת האישית שלי ,אבל אני אומרת גם שהתשובה הזאת מורכבת גם כי קודם כול יש הרבה דברים אחרים שאת צריכה להתחשב בהם ,כמו למשל אם ההיריון הוא יותר קשה לך מבחינה בריאותית מהריונות אחרים שאליהם הורגלת ,זה הכי חשוב. ואם עם ההיריון הזה את בכלל יכולה לתפקד בתור מאפרת מקצועית בעסקי האיפור והיופי.
כמו כן להריון יש תשעה חודשים של זמן , כול חודש מביא אתו את הכובד שלו ,כלומר תסכימי איתי שאת יכולה לתת שירות של איפור עד הבית הרבה יותר בקלות אם את בחודש השלישי, בהשוואה לאיפור כזה שאת הולכת להעניק כאשר את בחודש השמיני.
גם סוגיית המרחקים נמדדת כאן כמו למשל אין מצב שעכשיו אני בחודש השמיני להריון ,ויש לי לעשות איפור בחיפה ,כאשר רוב האיפור שלי הוא איפור בירושלים ,שבין כך עם כול הקושי בהריון אותו אני בקושי עושה.
עוד סוגיה שהיא מאוד מורכבת ,היא סוג הלקוחות שאני מקבלת במהלך הריון, אני לא יכולה לקחת על עצמי איפור כלה כאשר אני בחודש השמיני , ולא משנה אם היא גרה בירושלים מתחת לבית שלי, ומה יקרה אם התינוק יחליט לצאת קצת יותר מוקדם מהצפוי, אני פשוט לא יוכל לאפר את הכלה. וזה יהיה כבר חוסר אחריות משווע ,לכן אני אומרת שעל כול דבר שאת עושה בתקופת ההיריון , ואני לא מדברת פה רק על איפור או כול סוג אחר של שירות בעולם היופי, אני מדבר על כל התחייבות שלך. היא צריכה להיות רק אם את ראוה שזה מתאפשר לך בריאותית ונפשית ,את חייבת לוודאות קודם שאת לא פוגעת בשלום העובר שלך או בבריאותך, וכן גם בלקוחות עצמם ,אחרי הכול את צריכה לחזור לעסק של האיפור והשם הטוב שלך צריך להישמר.

בכול מקרה אני מאחלת הצלחה לכול מי שבהריון ,ולכול מי שלא. לא קוראים אילה כהן אני מאפרת כבר למעלה מ-13 שנה , ובלי קשר לכלום אוהבת את כול מי שקורא את הבלוג הזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה