יום ראשון, 14 בפברואר 2016

אני אילה מאפרת מקצועית - ואני מאוד אוהבת את הלקוחות שלי כנסו ותקראו

אני מאוד אוהבת לכתוב פה בבלוג שלי על כול מיני לקוחות שלי שלהם אני עושה איפור ותסרוקות בתור מאפרת מקצועית , מכבר לזה שזה גורם לי להעשיר את הז'רגון המקצועי שלי כמאפרת זה נותן לכם בתור קוראים של הבלוג הזה חשופים לעולם שלי כמאפרת, רוב הזמן אני בכלל מנסה כמה שיותר לתת את תורת האיפור שלי באתר האינטרנט האישי שלי ,אך אני לא יכולה להפסיק לכתוב כאן בבלוג את כול התובנות של האיפור או כול מיני עבודות איפור שאני עשיתי לאורך זמן , תמיד שואלים אותי מהם סוגי הלקוחות שאותם אני אוהבת לשרת האם יש לי קשר לפלח מסוים שבו אני נוטה יותר לפרסם וזה על מנת שאני יוכל ,להתמקד שם , או לחלופין האם העסק של איפור בירושלים שאני כול כך מתאמצת לבנות הוא השירות של האיפור העדיף עליי ,כלומר אם אני אוהבת לאפר רק בירושלים , או שבכלל אני מעדיפה לצאת מגבלותיה של ירושלים ,ולאפר לקוחות אחרים.
אני לא תמיד יודעת לתת את התשובות המדויקות לכול זה כי אני מאוד רוצה באמת לגעת בכול סוגי הלקוחות וכול סוגי האיפור ,זה נכון שיש לי את האיכויות של האיפור שלי ואני מאוד משתדלת לא להראות ללקוחה באשר היא שיש לי העדפה למקום ממנה היא באה, כמו כן אני בשום פנים ואופן לא מעדיפה לקוחות על פי המראה שלהם או המוצא, אם כי יש מגזרים של לקוחות שמאוד הייתי רוצה לחדור אליהם יותר, ושכמעט אני לא מגיעה לשם, אני פשוט חייבת להתעמק בעניין כי זה מגזרים שאני מאוד רוצה להגיע אליהם וזה מגזרים שאני יודעת לאפר בצורה כול כך טובה, ככה שיוצא שאני מבוזבזת בעניין הזה, אני ייתן דוגמא למגזר שאני מאוד רוצה לפרוץ בו וזה המגזר האתיופי, ושחומי העור,  אני מודה לא יצא לי לאפר בחורות אתיופיות , אבל שכן עשיתי את זה וכן אני איפרתי בחורות כאלה, ואני לא מדברת פה רק על יום צילומים של איפור או תסרוקות אני מדברת פה על לקוחות אמתיים ,אני כן הצלחתי להביא את אותם לקוחות לתוצאות ממש טובות של איפור, וזה הודות להרבה הכנות שעשיתי אצל מאפרת מקצועית אחרת שמתחמה מאוד במגזר הזה, אני אפילו שוקלת אולי לפתוח קמפיין ממון שבו אני פונה במיוחד למגזר הזה, שגם ככה בלי קשר יש לקרבה אדירה אליו, כי הייתי בשירות הלאומי עם משפחות מהמגזר , ואני עדיין בקשר עמוק ורגשי עם חלק מהם, ככה שיש לי אליהם המון כבוד והערכה. ואני יכולה להצביע בברור שעניין האיפור הוא מבחינתי ,הקו שמקשר ביני לבין שאר העולם, שהוא מאוד מגוון.

לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית מאוד אשמח שיגיעו אליי בחורות מכול הצבעים ומכול המקומות לאיפור ולתסרוקות, תבואו אני מוכנה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה