יום שני, 22 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - בסקירה של השנה האחרונה - טרנדים חדשים

אני עכשיו עוברת על הבלוג שלי, ואני פשוט בהלם איזה מין מאפרת מקצועית או בלוגרית אני או מה שתרצו , שלא כתבתי סיכום על כול שנת 2015 ,אני פשוט לא מאמינה שזה קרה לי ששכחתי ככה נושא מאוד חשוב ,אז אני רוצה לסכם כאן בבלוג הזה קצת ממה שהיה כול השנה האחרונה ,מכמה מובנים למשל במובן של סגנונות האיפור ששלטו השנה הזאת בעולם האיפור ,או איזה תסרוקות הייתי צריכה הכי הרבה לעשות ללקוחות שלי , איך השנה הזאת הייתה מבחינה כלכלית ואיך אני הצלחתי לאזן אותה מבחינתי שאני לא יאבד את העסק של איפור בירושלים , ויש לי ספוילר ענק זה כמעט קרה כמעט העסק של איפור שלי נפח את נשמתו, ולא יכולתי לשמש עוד בתור מאפרת מקצועית עד הבית.
אני רוצה להתחיל יותר בסגנונות של האיפור שהיו השנה הזאת ,ואחרי זה להתמקד בכול השאר כי השאר זה פחות חשוב.
האיפור שהכי שלט בשנה האחרונה בעסק של איפור בירושלים שלי היה האיפור המעושן , אם הצללות של בסיס  האיפור, זאת תורת איפור מאוד חדשה שאני לא השתלטתי עליה מהר כי לא הייתי בטוחה שהיא תתפוס מהר ,אבל נוכחתי לדעת שדווקא היא תפסה מאוד יפה והיא עזרה לי מאוד להגיע למצב שבו אני משגיה יותר לקוחות כי לא כול המאפרות סביבי השכילו לאמץ את הטכניקה הזאת. מה שהביא להם לאיבוד לקוחות מסיבי, אם היה משהו שהציל את העסק של האיפור שלי היה שינוי שיטת הטכניקה, זה עזר לי מאוד להראות שיש לי את כול הכישרון הנכון לאפר בחורה בצורה נכונה.
עוד דבר שמאוד עזר לי אבל בשביל זה אני צריכה להודות שהלכתי להשתלמות וזה לעשות איפור מעושן ללקוחות שלי, על אף שאני יותר מתחברת לאיפור הקלאסי ועוד מימי הראשונים בתור מאפרת מקצועית הייתי מאפרת רק בסגנון הקלאסי, הייתי צריכה יותר לגעת באיפור המעושן , כי אין מה לעשות זה תפס היום חזק מאוד.
גם בגזרת השפתונים אני רואה שיש שינוי מאוד חזק ברצון של גוונים שונים לאיפור השפתיים ,אם למשל בשנת 2014 ראינו את הצבעים הלא שגרתיים שהם לדוגמא הסגול הכהה ,או האדום יין חזק ,היום אנחנו רואים שפתונים בגוון הרבה יותר בהיר ,אני גם רואה שיש יותר עניין עם שפתונים שהם יותר עמידים וחברות האיפור בשנה הזאת שיווקו מוצרים יותר עמידים כאשר הקטגוריה של שפתונים קיבלה שדרוג מאוד חזק וטוב ,הופתעתי שחברת האיפור קרליין דווקא היא מבין המובילות בתחום ושפתון לה על אף המחיר הרב שלו , הוא עמיד בצורה שאין לתאר ,חבל שאין מגוון צבעים בנושא הזה.

אני בכול מקרה רוצה לסקר עוד נושים של השנה האחרונה ,ואני יעשה במאמרים הבאים כאן בבלוג האיפור שלי. לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ומגיעה לכול מקום בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה