יום שבת, 13 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - עבודת איפור נוספת בתל אביב

אתם בטח שואלים האם שכחתי את עצמי והזנחתי את הבלוג הזה שאני כול כך אוהבת ,את הבלוג הזה שגורם לי להיות מאפרת מקצועית יותר טובה ,וזה שמרים את כול העסק של איפור בירושלים שלי ,אז זהו ממש לא אני שפוט לא יכולתי לתפקד בגלל שבעלי היה בשירות מילואים ,ככה שהייתי אולי פנויה ללקוחות של איפור שסגרתי איתם לפני ,וכמובן הייתי צריכה לטפל בילדים שלי ,שמאוד היו צריכים אותי ,כי בעלי היה מאוד חסר להם. אז הייתי צריכה לתת להם את היחס שהיה חסר להם ממנו, בקיצור חסרונו היה מאוד מורגש ,וטוב שהוא חזר בשלום הביתה.
אני כן רוצה להמשיך עם הסיקור של ההפקה של התסרוקות והאיפור שעשיתי בתל אביב, אני יודעת שאני מסקרת קצת יותר לעומק את ההפקה הזאת כי אני ממנה למדתי הכי הרבה, היא הייתה הפקה עם הרבה פחות לחץ מכול הפקה אחרת כי בה כמו שציינתי כבר במאמרים אחרים שלי , ההפקה הזאת הייתה בשבילי קודם לנסות דברים חדשים בתור מאפרת מקצועית , הכוונה לאיפור ,וגם לנסות חברות אחרות של מוצרי איפור ,שרציתי להכניס לתיק האיפור שלי באופן קבוע ,וכפי שסקרתי את זה במאמר הראשון זה לא בדיוק מתיישב עם הקנה מידה שלי בתור מאפרת ככה שוויתי על הנושא של מוצרי איפור חדשים. ובחרתי דווקא ללכת על העניין של מוצרי איפור שעד היום אגב אני משתמשת בהן ובאמת שלא מצאתי מוצרים חברת איפור אחרת שיכולים לעלות ברמה על המוצרים שלי. לא ברמת המחיר של מוצרי האיפור , וכמובן הכי חשוב , לא באיכות שלהם ואני מדברת על עניין עמידות מוצרי האיפור, או איכות הגוונים שלהם.
את הבחורה הבאה שאני רוצה לסקור את העבודה עליה, הכרתי בכלל דרך הצלם היא שכנה שלו והוא רצה לגעת איך היא מבחינת מצלמה ככה הוא יכול לדעת אם היא תתאים לו בכלל ליום צילומים אחר שהוא מתכנן ,היופי שלה מעט עז מידי, ואני לא בדיוק ידעתי איך לאפר אותה , למזלי היא ידעה בדיוק מה מתאים לה, ואני בהתאם להוראות מפורשות שלה ,התאמתי את האיפור לפי הדרישות של היופי שלה , אני זוכרת שבפעם הראשונה שאיפרתי מישהי בחיים שלי ,ואימא שלי עמדה והדריכה אותי היה את אותו סוג של יופי כמו שיש לגברת הזאת בתמונה ,אז גם נצמדתי להוראות של אימא שלי, על אף שהם ניתנו כמה שנים טובות לפניי, אני בכול מקרה מאוד אהבתי את התוצאה הזאת של האיפור ,במיוחד בבחירת הגוון של בסיס האיפור ,שהיה לי מוצר שהתאים בגוון בדיוק למה שהיא צריכה, וגם בצלליות האיפור ששם העבודה הכי מסובכת של האיפור הזה הייתה.

לי קוראים אילה כהן ,אני מאפרת מקצועית כבר כמה שנים טובות, לעוד עבודות איפור שלי אתם יכולים לסייר כאן בבלוג ולהתרשם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה