יום ראשון, 21 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - על איך לשמור על העסק במהלך ההריון וגם על הבריאות שלך

אז אני עדיין בסדרת מאמרים על הריון כן אני יודעת  אני לא עוזבת את הקטע הזה אולי כדי שיגיע המזל שלי ויוחלו מלמלה שאני יתפקד בבן חדש .
הפעם אני רוצה לכותב איך לתפקד בתור מאפרת מקצועית בעסק איך לגרום לכול הסביבה שלך לתוך בעסק של האיפור שלך יותר כי את תוכלי לתחזק אותו פחות. בגלל כול הקושי שלך .אני כבר בקטע של האצלת סמכויות אני מרגישה שאם אני לא יעשה אני יאבד את כול העסק של איפור בירושלים ,לכן הכנתי רשימה של כול מטלות העסק ואני אפילו יכולה להגיד שחילקתי את זה לחודשים וגם לעניין שכול גורם במשפחה או בסביבה הקרובה יש לו את העניין לתמוך בעסק של האיפור, דרך אגב לפני שאני בכלל מתחילה עם כול העניין של המאמר אז חייבת לציין שאימא שלי היא גם הייתה מאפרת מקצועית לאורך כול הילדות שלי, והיא הביאה לעולם 8 ילדים ,ככה שאת התובנות איך להחזיק עסק תוך כדי גידול ילדים שאני קיבלתי ממנה , לא את זה למדתי ממנה בחיים לא רק את האיפור או את הדבקות במטרה אלה בגללה למדתי להיות הבן אדם שאני ,היא למידה אותי להאמין בעצמי היא נתנה לי להבין שכול העסק של האיפור זה מסע אחד גדול שבסופו הפירות שאני מפיקה כול כך מתוקים ,ושעולם האיפור הוא בדיוק העולם הכי קל ,ובמיוחד אם אני רוצה להתפרנס ממנו, אני נראה לי יעשה פוסט על אימא שלי במקום אחר ,עכשיו אני רוצה יותר להתרכז באייך אני בעקבותיה יצליח , וכבר הצלחתי בעבר עם הריונות אחרים, ואיך כול מאפרת אחרת יכולה לעשות את זה איך היא יכולה לשמור על העסק חי בעוד משתנה לה בגוף כול כך הרבה.
1. קודם כול אם ביקשתי ממישהו, לחפות עליי הכי הרבה זה בעלי ממנו ביקשתי שאת כול הקניות של מוצרי האיפור ,וכול מסעות האיפור שבהם אני יודעת בדיוק מה אני קונה מראש הוא פשוט יעשה את זה, בדרך כלל בארץ אני קונה רק את כלי האיפור, את מוצרי האיפור כמו למשל צלליות או שפתונים אני קונה בחו"ל בגלל המחיר המאוד זול שלהם בהשוואה לארץ אבל מה שכן אני שולחת יותר את בעלי כאשר אני בהריון לעשות את הקניות האלה, או כול מיני ריצות של סידורים שיש לעסק כמו מס הכנסה או דיווח במע"מ.
2.אימא שלי וחמתי – יותר שומרת על הילדים כאשר אני מאפרת ,כי בדרך לבית אני לוקחת יותר את הזמן אני לא יכולה להחזיק את הלחץ הזה כאשר אני נוסעת לבית ,ושאחת משתיהן שומרת על הילדים ,אני יכולה לאפר את הלקוחות שלי באיפור יותר מוקפד ,ורגוע כי אני יודעת שאני לא צריכה למהר לשום מקום.
3.אחיות שלי – אם עוזרות לי מידי פעם במיוחד כאשר אני עושה איפור בירושלים לקחת אותי ממקום למקום.
אתם רואים כול אחד יכול לעזור ,וגם צריך לעזור ,ככה את עושה את ההיריון שלך יותר בריא והמקצוע מאפרת מקצועית לא בורח לך.

לי קוראים אילה כהן ואני מאוד אהבתי לכתוב את המאמר הזה , שלכם אילה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה