יום ראשון, 28 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - מדברת על איך להתמודד עם ההיריון כאשר את בעסק

אתמול בלילה הלכתי לבקר חברה שלי שבשעה טובה ילדה בת ,היא גם מאפרת מקצועית בעצמה, ורצינו יחד ,לארגן איזה סוג של אירוע תודה בלי קשר לקידוש שעושים בבית הכנסת בלי להשים לב נקלענו לשיחה קולחת שבה אני והיא מדברות על איך ההיריון הוא תהליך כול כך טבעי ,אבל איך הוא משנה את הגוף הנשי בצורה כול כך דרסטית ,איך האיפור עוזר לנו עם זה , ואיך אנחנו עם הכוח הנשי שלנו גורמות לכול העניין של התאוששות הגוף והנפש לחזור למוטב .
עכשיו בגלל שגם אני מאפרת מקצועית ומשוגעת על איפור רוב השיחה מין הסתם סבבה על עולם האיפור ,כאילו איך הוא מתייחס לנשים אחרי לידה , ואיך אנחנו בתור מאפרות שכול אחת מאתנו מחזיקה עסק של איפור בירושלים ,יכולה לגעת בעניין הזה ולהתאושש מכול הלידה שעברנו , הנושא הוא נושא כול כך מהותי שאני חושבת שאני כן הולכת להרחיב עליו כאן בבלוג , כי בסך הכול כול מאפרת באשר היא מתי שהוא הולכת ללדת , ואנמי חושבת שמחכה לה מסע עצום על מנת לשקם את העסק של האיפור שלה, ושאני מדברת על מסע עצום זה מתחיל בזה שקודם כול בממוצע אם איך שהיא לא תסתכל על זה שנתיים שלמות נגרעות לה מהעיסוק באיפור ,ואיך אני מחשבת את זה: קודם כול תקופת ההיריון כן גם החודשים הראשונים היא תקופה מאוד קשה, הגוף של האישה עובר הרבה שינויים שלא בהכרח מתקבלים היטב בהרגשה האישית שלך, ככה שכול הפוקוס החזק שאת נותנת בעולם האיפור מתמעט בחודשים האלה של ההיריון ,ולמה זה קורה למה?.
אני זוכרת בהריון הראשון שלי , זה היה בתקופה הכי קריטית שלי בעסק של איפור בירושלים ,שבו באמת השקעתי כול שניה ,הגוף שלי החזיק בתוכו הרבה שינויים פנימיים ,מאוד היה קשה עם העניין הזה, והיו לי הרבה בחילות וסחרחורות ועוד כול מיני כאבים שלא רגילים אליהם ,אני זוכרת היטב איך נאלצתי הרבה פעמים לחזור על עקבותיי הביתה עקב הרגשה שבאמת לא אפשרה לי להתנהל נכון.
ככה הרגשה טובה באמת גורמת למעיין עוצר על העסק.
מה גם שגם אחרי תקופת ההיריון יש לך זמן זאת כבר הופכת להיות אימא ,ואני כבר מבטיחה לך, שבזמן הזה את באמת לא יכולה לעסוק באיפור או כול דבר אחר שלא קשור בתינוק ,אפילו הבן זוג זוכה לאיזה מנה של הזנחה ממך , משך הזמן שלך. עם התינוק בבית הוא תלוי בך ,אבל רוב הנשים ,וכן המאפרות שאני מכירה ,לוקחות פסק זמן שכזה לפחות לשנה ,ככה שבסופו של דבר הגענו לשנתיים מלאות שבהם העסק שלך עמד מלכת. אז מה עושים בנדון? אני רוצה בסדרה הבאה של המאמרים לעמוד על זה ולדון יחד אתכם.

לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית מגיעה לכול מקום בארץ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה