יום שלישי, 16 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית -הפעם בהפקה של תל אבי קיה המתוקה

ואני רוצה להמשיך ברשותכם את המוסרת של הסיקור של היום צילומים בתל אביב ,מה ששכחתי לספר לכם עד עכשיו ,שכול הדוגמניות ביום הצילומים הזה היו בגדר של כניסה לעולם הדוגמנות או שהיו כאלה בחורות ביום צילומים שסתם ככה רצו להתפנק ולעשות סשן צילומים שבהם הם מאופרות ,וזה יכול לשמש להם אחלה מזכרת לכול החיים, מה גם שהפרופיל של הפייס בוק שלהם מתעשר בתמונות איכות.
לי בתור מאפרת מקצועית זה קצת הציק שלהפקה הגיעו רק סוג כזה של דוגמניות על אף היופי הרב שלהם ,אך לקראת סוף יום הצילומים הזה הגיע ההבלחה הזאת ,הגיע אליי דוגמנית מאוד מנוסה ,שהיא בקשר מאוד ידידותי וטוב עם הצלם של היום צילומים אז היא רצתה לעשות לא טובה ומחווה והיא הגיעה אלינו חינם אין כסף על מנת להפגיז קצת בתמונות איכות שלה , כאשר אני מאפרת אותה ויוצרת לעצמי על הדרך עוד תמונה טובה לתיק העבודות של האיפור שלי , וגם הצלם הפיק מזה רווח נאה ,כי הוא יחל להראות ללקוחות אחרות שלו איך הוא מפיק טוב בוקים של דוגמניות.
טוב נערכתי יותר מידי במילים ואני רוצה להציג לכם את קיה המהממת בעלת העניים השחורות והעמוקות ועם מבנה הפנים השפוט מושלם, עזבו לרגע את היופי הרב שהיא ניחנה בו , אני הסתכלתי יותר על ההתייצבות שלה מול המצלמה הבחורה הזאת ידעה היטב את העבודה , אני הייתי בהלם שהצילומים עליה החלו כי לפני הצילומים ראיתי לפניי בחורה מאוד יפה , עם גינוני נימוסים שלא היו מביישים חרדית במאה שערים , אך מתי שהצילומים של הפקת האיפור החלו ,קיה כמעט אכלה את המצלמה, איכות העמדות שהיא הפגינה מול המצלמה אינם נופלים ברמה מהאיכויות שאני רואה בערוץ האופנה , אני גם בטוחה שזאת לא ההפקה הראשונה של איפור ותסרוקות והיא ידעה בדיוק מה לעשות גם כאשר צילמנו לה רק את הפנים.
על האיפור – בגלל היופי שלה , ובגלל שידעתי שהבחורה יודעת לעשות את העבודה , העדפתי לאפר אותה בסגנון יותר מוחצן ממה שאני רגילה , עם גוונים של איפור יוותר ממה שאני רגילה לעשות.
בבסיס האיפור נתתי לה את המשקל היותר כבד שבו אני מאפרת אותה עם גוון אחד יותר כהה מגוון העור שלה ,וזה בגלל יותר העניין שכבר היה מאוד בהיר בחוץ ולא רציתי שהאור של השמש ,יפריע לאיפור להיראות היטב בעדשת המצלמה.
בעניין צלליות האיפור בחרתי בגוונים שאתם רואים בתמונה וזה על מנת להבליט את העניים הכול כך איכותיות של קיה,  ככה נהגתי לגבי השפתון ובמיוחד לגבי הסומק אותה בחרתי בקפידה שיהווה רקע איכותי לכול האיפור.

אני מאוד אהבתי את האיפור הזה , לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית, ואני ממשיכה בכול מאודי לסקר את העבודות שלי אולי זה יקלע בול ואחת הלקוחות הפוטנציאליות תאהב את העבודות שלי ותזמין את השירות של איפור עד הבית שאני מעניקה בימים אלה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה