יום ראשון, 21 בפברואר 2016

אילה כהן היא מאפרת מקצועית עד הבית - מה תם אומרים על התמונה האחרונה מההפקה בתל אביב

ואני רוצה לסיים כבר עם כול העניין של הסיקור של ההפקה בתל אביב. אני כנראה מאוד מחוברת לכול העניין של הפקות האיפור שאני עושה בתור מאפרת מקצועית ,מאוד כיף לי שאני מתכננת אחת ,אבל היא תתקיים אם אני לא בהריון אחרת אין שום טעם כי אני לא יכול להפיק מההפקה הזאת את המיטב עם הפרסום של יום ההפקה הזה.
בכול מקרה אני חושבת שכן יהיו הפקות אחרות במהלך התקופה הקרובה כי אני רוצה לחדש ללקוחות הפוטנציאלים שלי קצת את הסגנון ,אבל אני כן רוצה שיראו את העבודות של האיפור שעשיתי עד עכשיו ובמיוחד את ההפקה האחרונה שעשיתי בתל אביב הפקה כפי שציינתי אין ספור פעמים הייתה מאוד מיוחדת עבורי.
לאחרונה אני רואה גם דרך אגב תגובות של קוראות הבלוג שהסיקורים שלי פחות מסבירים על האיפור ויותר על כול מה שסובב אותו, כאילו אני מנסה לדחוף קצת יותר מידי את העסק של איפור בירושלים קדימה וזה לא בדיוק נכון אבל אני אוהבת לשמע ביקורות ואני בפוסט הזה ינסה להסביר יותר על האיפור עצמו כלומר למה עשיתי את בחירות הצבעים באיפור ,ואיל אני התגברתי על כמה מכשולים במראה שלה, והצלחתי כן להגיע לרמת איפור ויופי כזאת שאני יוכל לצלם בסוף ולקחת את התמונה לתיק העבודות שלי.
את העבודה הזאת עשיתי בין האחרונות, ביום ההפקה הזאת אני יכולה להגיד לכם שהייתי מאוד עייפה איפרתי כבר קרוב ל-4 בחורות ,שגם לחלק מהם עשיתי תסרוקות ,ככה שבשבילי זה היה מאמץ מאוד כביר, ולא רציתי לזלזל באף איפור שאני הולכת לעשות לאף בחורה כי את העבודות של האיפור האלה אני גם עשוה בשביל תיק העבודות לעסק של איפור בירושלים שבאותה התקופה נבנה במרץ.
הבחורה הזאת הגיעה אליי עם איפור קודם , לכן הייתי צריכה להוריד לה את האיפור עם מגבונים להסרת איפור, וזה כאשר השיטה העדיפה עליי היא בכלל הסרת איפור על ידי שטיפה במים וסבון. הבעיה שלי כאן שהאיפור שהיא איפרה בו את עצמה היה מאוד איכותי ועמיד ומלאכת ניקוי האיפור לקחה יותר מידי זמן , שזה זמן הפקה מאוד יקר ,אבל בסופו של דבר האיפור הוסר לחלוטין, ואני יכולתי לעבוד על פנים נקיות כמו שצריך.
בבסיס האיפור לקחתי גוון אחד שהוא גוון אחד יותר גבוהה מגוון עור הפנים שלה ,עקב הבהירות ששררה ביום צילומים, לאחר מכן התחלתי עם השיטה של הצללות ,ומעל הכול טפחתי פודרה שקופה. שסיימתי עם השלב הבסיסי הזה עברתי לאפר את העניים בצלליות האיפור עם הגוון שאתם רואים בתמונה, גם הסומק היה בגוון מאוד עדין.

אני מאוד התחברתי לעבודה של האיפור הזאת על אף הלחץ האדיר שהיה עליי על מנת לסיים אותה ככה זה בכול הפקה של איפור ואני מקבלת את זה , לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועית עד הבית לכול חלקי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה