יום רביעי, 3 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית -באיפור הכי יפה בהפקה של תל אביב

ואוו הרבה זמן שלא כתבתי בבלוג הזה ,ואני חושבת שזה בגלל העניין שאני עוברת הרבה הכשרות של מאפרת מקצועית ,והכול לפני עונת האירועים הגדולה. אני מתנצלת מראש על זה ואני מבטיחה לכם שככל שיהיה לי זמן לכתוב לכם על האיפור שלי או לגבי עבודות אחרות אני כמובן ישתף אתכם בזה, הרי אחד מהתחביבים הגדולים שלי הוא לכתוב כאן בבלוג של האיפור, זה נותן לי הרבה מקום להשראה, וגם מפרסם את העסק של איפור בירושלים שלי. אם ההכנות וסיקור הכנות של האיפור, אני רוצה להעלות תמונה של בחורה ולסקר אותה בצורה מיטבית ,וגם בעצם את כול הניסיון שעשיתי עליה באיפור.
לבחורה הבאה שאני רוצה לסקר קוראים לוליטה, לוליטה הגיעה אליי דרך הצלם ,הוא זה שהכיר אותה ,ובעצם הייתה הכוונה שלו ללהק אותה לסט צילומים אחר הוא רצה לראות איך היא מצטלמת בשביל הפקת אופנה יותר גדולה כמובן שאני והיא לא ידענו מזה, וכול מה שחשבנו זה שבכלל היא רק הולכת לעשות תמונות ממש יפות לעצמה, ותמונות שייכנסו לתיק עבודות של האיפור שלי ,שאותו אני מציגה אחרי זה בתור מאפרת מקצועית לכול לקוחה שפונה אליי.
את לוליטה כמובן שלא הכרתי לפני, זאת אומרת שאפילו לא ראיתי תמונה שלה ככה שלא יכולתי לדמיין מה אני הולכת לראות אפילו, אני יכול להגיד דבר אחד ,ברגע שראיתי אותה הלסת שלי נשמטה, הייתי פשוט בהלם מהיופי העצום שיוצא מהפנים שלה ,תחילה אני יכולה להודות שקצת פחדתי, כי היום צילומים היה על רקע של יום צילומים בעל אופי של הפקה משותפת ,כלומר הצלם נותן את החלק שלו ומה שהוא מקבל מזה ,זה תיק עבודות יותר גדול, ולא שום תשלום כספי מאף אחד המשתתפים ביום הצילומים ,ככה גם אני כמאפרת ,שיוצא לי הזמנות ממש טובה ,להגדיל את תיק העבודות שלי ,ולגבי הדוגמנית ,היא פשוט מרוויחה מהיום צילומים הזה, בוק מקצועי שיכול היה לעלות לה אילולא היום צילומים הזה המון כסף.
וכמובן גם הדוגמנית לא מקבלת שום תמורה כספית עבור יום הצילומים.
ובכן הפחד שלי היה זה שבכלל לוליטה שבאה באה לדגמן לנו עבר תשלום ,אחת אין לי סיבה אחרת להסביר את הנוכחות שלה במקום, בחורה עם יופי כזה ,היא חלומו הרטוב של כול סוכן דוגמנות באשר הוא ,והיא פשוט מצוינת לצילומי אופנה יופי ואיפור.
מאוד היה לי מוזר שלוליטה הגיעה בהתנדבות מוחלטת, והיא אפילו לא דרשה את הצילומים שיצאו לאחר מכן מיום הצילומים, כאילו היא רק באה לעזור לי ולהפיק עבורי תמונות שיעזרו לי עם העסק של איפור בירושלים ,ואני פשוט רוצה לחבק אותה על זה.
האיפור שעשיתי לה הוא איפור קלאסי ,לא רציתי לפספס משהו מהיופי העוצר נשימה שלה .
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית ,מגיעה באמת לכול מקום בארץ ,אשמח אם תצרי איתי קשר לכול שאלה או בקשה שלך אילה כהן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה