יום ראשון, 14 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - על איפור יום הולדת

אחד האנשים הכי חשובים לי בחיים חוגג יום הולדת ,אני כול כך אוהבת אותו ,אבל יש לו ר בעיה אחד קטנה והוא לא יכול להתאפר ,ואני לא מאמינה שגם הוא רוצה, וזה בעלי אבי ,האיש הנסתר שדוחף את העסק שלי כול כך הרבה קדימה ,שבלעדיו לא הייתי מאפרת מקצועית כמו שאני היום, ואולי בכלל לא הייתי עוסקת באיפור, אני רוצה לעשות לבן אדם היקר הזה מחווה ולהגיד לו שלמרות הכול ולמרות שאני יודעת שהוא נותן את כול מה שיש לו להצלחת העסק , אני רואה את זה ומתגאה בו ולא מזלזלת לרגע בהישגים העצומים שהוא הביא לעסק של האיפור שלי.
במאמר הבא אני רוצה לעסוק באיפור ליום הולדת, כן אני יודעת לא היו לי הרבה לקוחות שיכולתי הוא שהזמינו אותי לאירוע כזה ,אם אני סופרת על שני ידיים , אז לאורך כול ההיסטוריה היו לי אולי 7-8 כאלה ,אבל שאני כן עשיתי את זה הרגיש לי מיוחד, מעיין שמחה פרטים כזה של הבן אדם ,שלא הולך בדיוק להתחתן עכשיו, או אין לא איזה אירוע בעולם יוקרתי , אבל הוא כן רוצה להיראות במיטבו ביום הולדת שלו ,והוא רוצה להיראות גם טוב במסיבה שאליה הוא הולך.
איפור ליום הולדת לעניות דעתי צריך ללכת על הפן של האיפור העדין, כלומר אין שום צורך להפיץ את עצמך עם איפור עז ,כי את לא בדיוק הולכת לנשף מסכות, ואת רוצה גם שהאירוע ייחשב לך לא נוצץ מידי , או שבכלל אני טועה, לרוב לא.
איפור יום הולדת מכיל עניין של רצון גם להסתיר את השנים שיש לך על הפנים כלומר את כבר עברת ספרה אחת למשל בגיל שלך לדוגמא מגיל 20 לגיל 30 , ואת רוצה להראות שלא בדיוק השתנו לך הרבה דברים ביופי שלך , ואפילו אולי השנים עשו לך רק טוב ,ודרך אגב יש הרבה בחורות שאני מכירה ,שבאמת ככל שעובר הזמן השנים רק עושות להם טוב .
אז קודם מה שהייתי מציעה הוא להתרכז מאוד בשלב של קרם הלחות, ששם את יכולה למיטב את האיפור שלך לרמת שיא.
לאחר שסיימת עם קרם הלחות, ואת עוברת לבסיס האיפור ,לא הייתי ממליצה כאן יותר מידי להגזים עם החומר של האיפור ,על מנת שלא יהיה לך מראה של חרסינה, עוד דבר שהייתי ממליצה לך וזה בעניין הסומק ,אני רואה שהרבה בחורות בוחרות בגוון של סומק מאוד גס ואני לא חושבת שזה יכול לעזור לכול המראה שלך ,כאן מאוד כדאי לבחור מראה עדין של סומק
כמו כן בגזרת צלליות האיפור ,הייתי אולי בוחרת צבעים רגועים ועדינים, ככה גם הייתי נוהגת לגבי השפתון.

לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים ,ואני כותבת הרבה מאמרים אם את אוהבת את הסוג הזה של המאמרים אשמח לפרגונים של סימוני אהבתי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה