יום שבת, 27 בפברואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - בסיקור על איך הייתה שנת 2015 בקניית מוצרי איפור

אני מתחילה שבוע חדש ואני לא יודעת בדיוק לאיפה ומאיפה להתחיל את הנושאי כתיבה שלי ,דבר ראשון אני רוצה לסכם כבר את הפרויקט של סיקור שנת 2015 איך היא עברה עליי בתור מאפרת מקצועית ,איך אני החזקתי את העסק של איפור בירושלים בתקופה הזאת ,ואני רוצה לעשות עוד כמה דברים כי אני איפרתי עוד לקוחות בחודש האחרון ואני מאוד רוצה כבר לסקר אותם כאן אבל אני לא יכולה לקפוץ מנושא לנושא כי יש הרבה מאפרות או כול מיני קוראות של הבלוג שמעירות לי ובצדק שאני קופצת מנושא לנושא כולמר אני מסקרת לעניין את ההפקה של האיפור בתל אביב בכמה מאמרים שונים ובאמצע אני תוקעת מאמר על איפור מהיר או איפור של כלת יום הולדת .אז אני בוחרת עכשיו לסקר את כול שנת 2015 ואני מבטיחה כאשר אני יסיים את זה אני יסקר את העבודות של האיפור האחרונות שעשיתי , ויש לי הרבה דברים יפים שאני חייבת להראות לכם . אה כן ועוד כמה התפתחויות מאוד כפיות ומעניינות לגבי העסק של איפור בירושלים שאני מאוד מאוהבת ומחוברת אליו.
הפעם אני מדברת על כול הוצאות האיפור שהיו לי בשנה של 2015 זה נושא מאוד מרכזי ואני פשוט לא מבינה איך נגעתי בכול העניין הזה עד עכשיו.
ידוע לכם שנת 2015 הייתה שנה מאוד מורכבת עבורי העסק שלי מאוד קרטע ,בקושי היה לי עבודה בירושלים לא הגיעו אליי להתאפר באזור הזה בטווחים של חודשים לקוחות שהיו אמורות להתאפר אצלי, הייתי צריכה לנסוע לאפר ולסרק מחוץ לגבולותיה של ירושלים, דבר שהתחלתי לאהוב אולם בהתחלה מאוד לא התחברתי לזה כי זה היה מאוד קשה עבורי.
אבל אני כן יכולה להגיד שבהמשך השנה העסק הראה קצת יותר סימני חיים ,מה שכן בגלל כול העניין הזה על העליות ומורדות בתפקוד העסק הייתי מאוד צריכה לצמצמם את ארסנל האיפור שלי ,דבר שלא עשיתי בשנתיים האחרונות כלומר איפרתי וסירקתי בחורות בעסק הזה כול כך הרבה זמן ולא הייתי שמה לב איזה מוצרי איפור אני קונה כי לא הייתה לי הגבלה , אבל בגלל כול העניין של החולשה של העסק הייתי צריכה השנה הזאת לחשוב טוב ובצורה יסודית איזה מוצרי איפור אני כן מוכרחת לקנות , עוד דבר שהיה מאוד קשה לי עם העסק הזה הוא שבניגוד לשנים שעברו ,אם הייתי רוצה איזה סוג של מוצר איפור והוא לא היה נמצאת אצלי ,הייתי מוותרת לעצמי ולא קונה אותו דרך אתר בחוץ לארץ , אבל בגלל כול מצב של העסק של איפור בירושלים ,אני הבנתי שאני בבעיה גדולה ואני החלטתי שאני מקפידה לקנות מוצרי איפור רק מאתרים מחו"ל וזה על מנת לחסוך כמה שיותר בהוצאות
ככה עברתי את השנה הזאת בתור מאפרת מקצועית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה