יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

מאפרת מקצועית אילה כהן מסקרת את איפור הגברת הנחמדה בתמונה למטה



והנה  אני ממשיכה בפרויקט שלי שבו אני סוקרת את העבודות שלי שאני עושה על לקוחות ,עכשיו את העבודה הזאת אני רוצה לסקר בצורה יותר מיוחדת ואולי גם להיכנס לרצף של סיקורים בנושא של איפור נשים מבוגרות.
זה נושא חשוב בעולם האיפור, וקלח לי הרבה זמן להיות מאפרת מקצועית תחום הזה, ואני את האמת רואה הרבה לקוחות שלי שבאו אליי וסיפרו לי איך מאפרת אחרת איפרה אותם ועד כמה הם לא אהבו את מה שיצא מהאיפור שהם אופרו בו .
הסיבה המרכזית לזה שפשוט לא הייתה גישה נכונה של אותה מאפרת לנושא הזה .הנושא של שימוש נכון במאפייני הלקוחה שניצבת מולך.
כאשר אני מאפרת אישה מבוגרת יש לפניי מספר מטרות , המטרה הראשונה ,הוא לגרום למראה של אותה גברת להיראות יותר רענן ,אבל אני רוצה פה להדגיש פה את המילה מראה רענן ,ולא צעיר .
אין לי שום כוונה לגרום לגברת בגיל כזה להיראות יותר צעירה וזה על ידי איפור , כי מה שאני יעשה לא יטיב אם המראה של אותה גברת שאני מאפרת אותה.
מה שזה כן יגרום הוא לעניין שהיא פשוט תפספס את המטרה שלמה היא הזמינה את אותה מאפרת.
מעבר לזה , באיפור שלי אני כן מקפידה ,להשוות לגברת שאותה אני מאפרת מראה מכובד ככל האפשר ,דבר היאה לגילה.
את הגברת שאתם רואים בתמונה למטה אני כן איפרתי בצורה יותר מכובדת. אני מאוד הקפדתי אם תשימו לב על איפור שהוא מאוד רשמי ,אבל גם מאוד קליל , מה שגרם לעניין שאם כול הרשמיות באיפור אם אפשר לקרוא לזה ככה ,אנחנו רואים ,גם את המראה המאוד קליל. מאוד מכובד ,ומאוד סימטרי.
בגלל הגיל שלה ,ועם זה גם סימני הגיל אני השתמשתי בחכמה עם בסיס האיפור ולא יותר מידי הגזמתי בבחירה של כמות בסיס האיפור שאני הולכת לאפר אותה אתו, אבל מה שכן היו לי מקומות מאוד חשובים שכן רציתי לטשטש כמו מתחת לעניים שאותם מיזגתי בצורה מאוד מקצועית עם הקונסילר.
אני חייבת לציין עוד משהו ,שמקרה הזה  קרם פריימר מחברה טובה ,לפני שבכלל מתחילים את האיפור עושה עבודה ממש מצוינת ואני לא מבינה איך גילתי את הקרם הזה רק לפני חמש שנים.
בצלליות האיפור הייתה לי עבודה לא קלה ,כי פה הייתי צריכה לאזן בצורה הכי נכונה, את כול האיפור הייתי צריכה לבחור את הגוון של צלליות האיפור ,בהתאם לשאר הגוונים של מוצר האיפור שהלכתי להשתמש בהם , כמו למשל השפתון או הסומק.
המטרה הזאת הייתה אתגר עבורי ,אבל אני חושבת שבצורה נכונה וחכמה ,יחד עם בחירה של תסרוקת ראויה אני הצלתי לעשות פלאים עם המראה של הגברת הזאת.

אני בעלת עסק של איפור בירושלים , אך כמובן ,וכפי שאני מציינת באופן תכוף אני מאפרת לכול חלקי הארץ , מאוד אשמח אם תזמיני אותי ליום החשוב לך.
אילה כהן מאפרת מקצועית באיפור של לפני ואחרי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה