יום שבת, 14 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של משפחה שלמה , הבחורה הראשונה מהמשפחה



אוי איך שאני מחוברת לכול העניין שאני מאפרת לקוחות מאותה משפחה ,אבל באותו שיום של אירוע ככה, אני חווה מספר דברים בניהם זה את כול ההתרגשות והשמחה של האירוע ,וגם את השמחה של כול פרט במשפחה . זה ממש מחמם לי את הלב ,ומזכיר לי שבשביל זה אני עובדת ,זה כול המטרה של להיות מאפרת מקצועית . אני רוצה לסקור את האיפור של כול המשפחה הזאת ,שדרך אגב הייתה מאוד נינוחה וקלה איתי .
ואני יתחיל עם הבחורה המהממת הזאת ,שאת האיפור שלה עשיתי ראשון מכול שאר הבחורות במשפחה שאיפרתי וסירקתי.
את המשפחה הזאת הכרתי דרך ,הודעה בפורום שהם הניחו ,והן מחפשות מאפרת שתגעה אליהם לבית.
בעודי משוטטת באינטרנט ,שלחתי לה הודעה שאני מעוניינת לאפר ולסרק אותם.
נציגת המשפה יצרה איתי קשר ,לפרטים נוספים ,עבור השירות של האיפור והתסרוקת.
אני זוכרת שהדבר הכי חשוב לה היה הוא שאני גם מגיעה לכול בית ,וגם לסביבות פחות מוכרות ונגישות, ואני כמובן עושה את זה אני מאפרת שמגיעה לכול מקום.
לאחר שבשיחת טלפון ,אני ונציגת המשפחה ,סגרנו איזה איפור הן צריכות ,ואיזה תסרוקות עליי לתכנן להם ,בטרם אני מגיעה אליהם, כמובן שסגרנו גם את מחיר השירות כולו, ואת זמן ההגעה, כלומר באיזה יום אני צריכה להגיע ובאיזה שעה.
את הגברת הצעירה הראשונה איפרתי , מתוך בחירה של לאפר קודם את הגדולות במשפחה ,אלו שכבר איפרו את עצמם הרבה ,והיה לי הרבה יותר קל להגיע לרמת איפור שהן יהיו מרוצות מימנו.
ואז לאט להתקדם , לבחורות היותר צעירות במשפחה הנפלאה הזאת.
על האיפור – את האיפור עצמו בחרתי יחד עם הלקוחה ,מאוד היה חשוב לי שהיא תתחבר אתו והיא תאהב את התוצאה שיצא בסוף ,גם של האיפור וגם של התסרוקת, זה המטרה הכי חשובה שלי בתור מאפרת.
קודם ניקיתי את הפנים שלה היטב ,מכול שאריות לכלוך ,לאחר שסיימתי עם זה עברתי ליישם לה קרם לחות על הפנים בצורה יסודית.
בשלב הבא כבר התחלתי לאפר אותו עם בסיס איפור. הגוון של בסיס האיפור נבחר גוון שמתאים בדיוק לעור הפנים של הלקוחה, כי היא לקוחה בעלת גוון עור שחום ,ולא מומלץ בדרך כלל לאפר גוון עור שחום עם בסיס איפור עם גוון שונה, לאחר שסיימתי עם בסיס האיפור עברתי על איפה שצריך עם קונסילר ,בסיום השלב הזה פידרתי הכול בפודרה שקופה, כדי שבסיס האיפור יישאר עמיד לאורך זמן.
לאחר מכן ניגשתי לאפר את העניים שלה, התחלתי עם צלליות האיפור ,כפי שאתם רואים בתמונה, איפרתי אותה עם צלליות איפור קצת יותר נועזות ממה שאני רגילה ,כי ככה הלקוחה רצתה.
אותו דבר גם לגבי הסומק והשפתון.
את האיפור והתסרוקת הזאת ביצעתי תוך שעה וחצי מאוד עמוסות.
מאוד אהבתי את התוצאה בסוף , לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ויש לי עסק של איפור בירושלים, אני מאוד ישמח אם תצרי איתי קשר לכול שאלה או הזמנה של השירות שלי.
אילה כהן -מאפרת מקצועית - איפור של משפחה שלמה - לקוחה ראשונה


תגובה 1: