יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - איפור של לקוחה היוצא מגדר הרגיל



לפעמים יש עבודות של איפור שאני מרגישה שהתעליתי על עצמי ,כלומר עבודת האיפור הייתה כוך כך טובה ,שאני אפילו שוקלת להכניס את עבודת האיפור הזאת ,לגלריה הראשית באתר ,ולהכניס את גם את אותה תמונה לקדמת תיק העבודות שלו ,שאותו אני מציגה לכול מי שמתעניינת בשירות האיפור והתסרוקות שלי.
אני לא מצליחה לפצח אף פעם למה יש לי את הרגע הזה של התעלות שבו ,אני באמת מצליחה להרים את הרמה שלי מעלה , ותת את השירות קודם כול הכי טוב שיש ,וגם את הרמה המקצועית הכי טובה.
ככה זה גם לגבי האיפור והתסרוקת הבא שאני הולכת להציג לכם .את הבחורה הבאה איפרתי במסגרת העניין שבו אני הולכת לאפר לקוחות שלי מחוץ לעסק של איפור בירושלים .
אני לא בדיוק סגורה על המקום בו היא גרה ,כי ככה זה באזור המרכז . בנסיעה אחת של רבע שעה אתה יכול להיות בשלוש ערים שונות .וזה הבדל עצום מירושלים .ששם זה רק שכונות ואפילו לא מחוברות.
על הלקוחה – החמודה הזאת שאתם רואים למטה יצרה איתי קשר ,דרך אתר האינטרנט שלי .היא חיפשה מאפרת מקצועית שמגיעה עד לבית ,וכיאה לפרסום שלי אני כזאת .
לאחר שיחת הכירות קצרה שאני הייתי בטוחה שהיא ראתה את עבודות האיפור שלי .
התחלנו לתאם את האיפור שהיא רוצה ,ולכמה בנות משפחה נוספות שלה אני עוד צריכה לעשות איפור ותסרוקת.
כמובן שלאחר שקיבלתי את כול הנתונים האלה ,יכולתי לתת לה הצעת מחיר מדויקת.
אני יכולה להגיד שזאת הייתה לקוחה ממש מושלמת ,כנראה שזאת הסיבה שהאיפור והתסרוקת יצאו כול כך טוב.
הבחורה הכול כך יפה וטובה הזאת סמכה עליי במאה אחוז ,במה שאני הולכת לעשות לה עם האיפור והתסרוקת, ככה שנינתה לי יד חופשית בכול הנוגע לזה.
על האיפור – את האיפור עצמו החלטתי לעשות בצורה קצת יותר נועזת ממה שאני רגילה לעשות בדרך כלל, זאת אומרת לאפר בצבעים קצת יותר נועזים מה ,שישווה לה מראה יותר נוצץ ,וזה לפי הבקשה שלה.
בבסיס האיפור החלטתי ללכת על גוון שהוא בדיוק בגוון העור שלה, על אך גוון העור הבהיר שלה. בגלל שהאיפור נעשה בתקופת הקיץ החמה.
בצלליות האיפור – לקחתי את הצבעים החמים שאתם רואים בתמונה, ואיפרתי את העניים שלה על צללית בסיס בגוון פנינה ,שלצערי לא בדיוק רואים את זה בתמונה שאתם רואים למטה.
אני כן שמתי דגש של הקו התוחם של עיפרון האיפור ,ועשיתי את זה קצת יותר עבה ממה שאני רגילה. אותו דבר גם לגבי המסקרה שהפעם קיבלה פוקוס מצוין.
בגלל שכול האיפור יצא צבעוני , בחרתי לפחות בסומק והשפתון קצת להשתיק את הצבע ,ואת שנהיים בחרתי בגוונים בהירים.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית. אם תרצי גם את שירות האיפור שלי . אני מאוד ישמח.
איפור מאוד מוצלח שלי בתור מאפרת מקצועית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה