יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור מחוץ לעסק שלי שהוא איפור בירושלים



אז הנה אני ממשיכה בפרויקט שלי שבו אני סוקרת אחר עבודות של לקוחות שלי ,אבל עם תמונות של לפני ואחרי ,אני מאוד מחוברת לעבודות האיפור האלה ,זה מרומם אותי בתור מאפרת מקצועית ,וזה נותן לי במה טובה על מנת שאני יוכל להראות ללקוחות אפשריים את הכישרון שלי .מה גם לא טוב לקחת דוגמנית שהיא כול כך יפה, ואז לעשות לה תמונות כאלה של לפני ואחרי ,זה גורם לכול העניין הזה להיראות לא אמיתי ,קודם בגלל שאותה דוגמנית גם קרוב לוודאי נושאת גנים בלתי אפשריים עבור אישה ממוצעת ,יש לה איפון טוב ,היא נראית רזה אפילו יתר על המידה ,וגם יש נתונים טבעיים שכולם היו מאוד רוצים ,ואם נודה על האמת גם האיפור הוא רק תוספת בלבד עבור דוגמנית.
אולם כאשר אני לקוחת בחורה אמיתית בעלת מאפיינים ממוצעים ,ואז אני מאפרת אותה עם איפור שמתאים לה ,לקוחה שהיא גם בעלת מראה ממוצע , יכולה להתרשם שגם היא יכולה לשפר את המראה שלה עם האיפור והתסרוקת שלי .
עכשיו שאני אומרת ממוצע , זה אין הכוונה לזה שהיא לא נראית טוב, אלה לעניין ,שהיא לא עם רזון קיצוני , או כול מיני כללים נוקשים שיש לדוגמניות שרוצות להיראות טוב.
את הבחורה הבאה איפרתי במסגרת העניין שבו אני יוצאת את גבולות העסק שלי שהוא איפור בירושלים ,ואני מאפרת בחורות בכול חלקי הארץ.
מה שאני מאוד אוהבת בגברת הזאת שהיא בעלת יופי ישראלי מבוהק ,זה לא יופי שהוא אופייני לנשות ירושלים ,והיא גם מעל לגיל 30 , ככה שאני יכולה להראות שגם בגילאים היותר מבוגרים אני שולטת.
על הבחורה עצמה – הכרתי אותה על ידי זה שהיא כנראה חיפשה במנוע החיפוש גוגל , מאפרת .
אני מאמינה שהיא מאוד התרשמה מהאתר ,וזה למה היא יצרה איתי קשר.
בשיחה הראשונית שהתנהלה בינינו ,קבענו על סגנון האיפור שאותו היא רוצה, על המחיר של כול שירות האיפור והתסרוקות שלי וכמובן מקום הגעה ואת שעת ההגעה המדויקת.
אני חייבת לציין שהבחורה הזאת ,שהיא פשוט מלאך והיא הייתה כול כך נחמדה איתי ,ואף סייע לי בסוף כול השירות של האיפור ,להגיע לתחנת האוטובוס שהייתי צריכה לחזור לבית.
על האיפור עצמו –האיפור כולו נעשה בצורה מאוד קלילה וטבעית ,חתרתי לעניין שאני רוצה שהיא תראה הכי קלילה, לכן בחרתי בצבעי איפור מאוד עדינים.
בבסיס האיפור הייתה לי השקעה מועטה, לא ממש הגזמתי אתו ,ובחרתי לה את הגוון המדויק של עור הפנים שלה .
בצלליות האיפור העבודה הייתה מאוד עדינה, ולא נבחרו צבעים ששברו לי את כול ההרמוניה של האיפור בפנים.
אני מאוד התחברתי ללקוחה הזאת ולכול האיפור כולו. לי קוראים אילה כהן וכפי שציינתי יש לי עסק של איפור בירושלים ,אבל אני גם ניידת לכול חלקי הארץ אם תרצי גם את איפור או תסרוקת אשמח שתצרי איתי קשר

אילה כהן - איפור בירושלים ולכול מטרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה