יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - יש לי מאמר חדש והוא על איפור חורף - קריאה מהנה

זהו אנחנו נכנסים לתקופה הקרה של השנה ,לא שאני אוהבת אותה ,אני אפילו מתעבת את תקופת החורף, לא בגלל עסק האיפור שלי ,שדווקא אני מוצאת דיי פורח בתקופת החורף, ואני לא יודעת למה זה. אולי זה נקודת האור היחידית בכול התקופה הזאת.
יש הרבה מאוד אפיונים לחורף אני מדברת על עולם היופי בכללותו ,אם זה בסגנון הלבוש שאת נוהגת ללבוש אם זה בתסרוקות שאת נוהגת לאסוף באופן שומה ממה שהיית רגילה בקיץ.
או בכלל מבחינת איפור שבו בכלל אי אפשר להשוות בין איפור קיץ לאיפור חורף . ואם את מאפרת מקצועית רצינית את יכולה להבחין בהבדל מהפעם הראשונה שאת מבחינה בתמונה של איפור ועל ההבדל שקיים בין שני סוגי האיפור.
אני חופרת הרבה במאמרים של איפור שלי מיוחד שיש להתאים את סגנון האיפור ,להרבה משתנים ,וביניהם גם עונת השנה , והטמפרטורה בחוץ , ולמה זה כול כך חשוב להיצמד לכללים האלה ,למה כאשר אני מאפרת לקוחה ,יום לפני אני גם בודקת מה יהיה בערך מזג האוויר .
אני לא רוצה לקוחה של מאופרת באופן שגוי. נניח שאיפרתי אותה לקיץ והיא בכלל מאופרת בסגנון שמתאים לחורף וההפך מזה.
אם כן עד היום כתבתי על איך להתאפר לקיץ ,היום אני רוצה לתת טיפים של מאפרת מקצועית על איך להתאפר נכון לחורף הישראלי.
טיפ ראשון – קור הוא גורם משמעותי להתייבשות העור , קרם לחות טוב יכולה לעשות עבודה ממש טובה על מנת למנוע את הנזק לעור. עשי טובה לעצמך ,תמרחי קרם לחות על הפנים גם לפני שאת מאפרת את עצמך. וככל שאת יכולה
טיפ שני תמנעי כמה שיותר מאיפור במוצרי אבקתיים – למשל בעניין צלליות האיפור הכי כדאי להשתמש , בצלליות אבן ,הם נשארות לאורך זמן ,ונותנת תחושה של עמידות יותר מכול סוג של צללית אבן .
אבל גם כאן אני כן ממליצה ,לאחר שאיפרת את הפנים בעזרת. בסיס איפור ,או קונסילר כן להניח יותר פודרה שקופה ,על שהיא אבקתית ,היא יכולה לסייע  לך יותר בעמידות האיפור
טיפ שלישי  - בימים קרים של חורף הימנעי בשימוש של מוצרי איפור בעל צבעים עזים ,כמו שפתון אדום חזק ,או צלליות איפור עם גוון עז, בימים קרים מאוד כדאי להיצמד למוצרי האיפור בעל הגוון הקר. למשל בצלליות האיפור יהיה מאוד יפה ,אם תאפרי את העניים בצללית איפור תכלת בהירה.
ואת השפתיים בגוון מאוד בהיר של שפתון.
ככה גם לגבי העיפרון התוחם, לא מומלץ לתחם את העין בקו יותר מידי עבה.
טיפ רביעי- כאשר את משתמשת בטכניקה של הארות והצללות ,עדיף וכדאי ללכת על כיוון של מראה יותר שחום ,וכמה שפחות בהיר
אני יודעת שפיצצתי קצת יותר מידי עם מאמרים של טיפים אבל אני פשוט מאוד אוהבת את זה.
לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים ,אשמח לשרת אתכן בכול אירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה