יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

מאמר מאוד חשוב על מוצר מאוד חשוב - נכתב בידי אילה כהן מאפרת מקצועית



אני רוצה להתחיל היום ולדבר על המוצר הכי חשוב בעולם האיפור מוצר כול כך קריטי לאיפור ואנחנו לא ממש חשופים אליו, כי הוא נחשף רק לא מזמן ביחס לשאר מוצרי האיפור המוצר הזה הושק אני מניחה לפני כ15 שנים, ולפני שבוע דברתי עם מאפרת מקצועית שאפילו לא ידעה מה זה.
עצם השיחה עוררה בי תמיהה על חוסר הידיעה שלה ,כי סך הכול היא נמצאת הרבה זמן בעסק של איפור ואם היא לא יודעת במה מדובר אז עולם האיפור צריך אולי עוד איזה מאמר שלי והפעם בנושא קרם הפריימר . שהוא מרכיב מאוד חשוב בעולם האיפור.
אני רוצה לסקור את איכות המוצר מהיכן כדאי לרכוש אותו, ומהם השימושים הכי כדאיים שלו.
אם כן איכות המוצר – המוצר נמדד, לפי המרקם האחיד שלו ,שימו לב שבקרמים מסוימים אני מגדירה אותם כאיכותיים פחות, המרקם הוא פחות קטיפתי והרבה יותר קשה להספיג אותו בעור ,אני זוכרת שעוד במסגרת העסק של איפור בירושלים ,כאשר עוד נחשפתי לפריימר ניסתה מספר ורציות של הקרם הזה ,ובזה גם את הקרמים הפחות נחשבים ,התוצאות היו שונות מהותית מקרם איכותי אחר, זה הביא לשינוי אפילו באיכות האיפור כולו.
לכן אני אומרת שבאיכות של קרם כול כך חשוב ,אם את רוצה קודם שהפנים שלך יראו ממש טוב, ושאיכות האיפור כולו תשתפר, ההמלצה היא ללכת ורכוש את הקרם הכי איכותי שאת יכולה להשיג, זה נכון שאפשר להתפשר על הרבה מוצרי איפור מבחינת איכות . אבל לא כאן ,בפריימר מאוד כדאי להשקיע, את המאמץ על מנת להשיג את הקרם האיכותי ביותר.
היכן כדאי לרכוש אותו – כעקרון האפשרות לרכוש את הקרם הזה היא מכול רשת פארם נחשבת ,אני אף בעסק של איפור בירושלים שלי, נהגתי למכור כאלה קרמים אך הפסקתי.
אבל בגלל היות המוצרים של האיפור בארץ כול כך יקרים בהשוואה למקבילים שלהם בחוץ לארץ אני נוהגת לפחות לרכוש את הקרם הזה כמו שאר מוצרי איפור יקרים בחוץ לארץ דרך רשת האינטרנט. המשלוח הוא מהיר יחסית והמחיר של המוצר ממש משתלם.
לרוב אני מוצא שאם אני קונה זוג של המוצר הזה, אני יכולה לחסוך עוד מכמה עשרות שקלים, כי חבל על עלות המשלוח של המוצר ,אם כבר גובים ממך דמי משלוח ,ואת הולכת להשתמש באותו מוצר איפור כמה פעמים ,ובוודאות להזמין אותו עוד כמה פעמים חבל פשוט על המחיר
השימושים הכי כדאיים שלו – מאוד כדאי למרוח אותו על הפנים טרם האיפור, וכמובן לאחר שניקית את הפנים היטב מכול לכלוך או שאריות איפור באשר הם.
אני עצמי משתמשת בקרם הזה טרם האיפור שלי ,וכמובן על הלקוחות שלי .
אני מאפרת מקצועית למעלה מ10 שנים ומשתמשת במוצרי האיפור הכי נחשבים בשוק האיפור. אם תרצי שאני יאפר אותך אני מאוד אשמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה