יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

הנה עוד איפור מוצלח של אילה כהן מאפרת מקצועית - עבודה מאוד איכותית



ואני ממשיכה עם הסקירה של עבודות האיפור שלי. אני מאמינה שככל שאני יעלה יותר תמונות של עבודות איפור מסוג זה. איכות האיפור שלי , תוכיח את עצמה בצורה כזאת שהאיפור שלי יתגלה ליותר אנשים.
את הלקוחה הבאה איפרתי במסגרת של השירות שלי מאפרת מקצועית עד הבית . דרך אגב עבודת האיפור הקודמת שסקרתי כאן בבלוג , היא קשורה לעבודת האיפור הזאת ,מדובר בשני אחיות ואת שניהם איפרתי לאותו אירוע חשוב.
האיפור של הבחורה הזאת נעשה כאשר אני יודעת בערך איזה מאפיינים היא רוצה ביופי שלה .וזה בגלל שאני איפרתי את אחותה ,עובדה שהקלה עליי בהמשך האיפור והתסרוקת של הגברת המדהימה הזאת.
על הבחורה עצמה – בגלל שמדובר קודם כול בזוג אחיות ,היה לי יותר קל לתקשר אתה, ולהבין יותר מהר מהי בדיוק רוצה מהאיפור שלה.
השיחה על תכנון האיפור הייתה קלילה ,וגם כאו כמו שאחותה סמכה עליי בעניין האיפור והתסרוקת. נתנה לי רשות מלאה לתת ביטוי לאומנות האיפור שלי.
וכאשר דבר כזה קורה ,השמיים הם הגבול בכול הנוגע לאיכות האיפור שלי.
על האיפור עצמו – האיפור עצמו התחיל בכלל בשלב של הניקוי פנים ,הגברת הגיעה אליי עם איפור קודם, מה שהביא לדרישה ,שלי לניקוי מאוד יסודי של הפנים.
בגלל שהאיפור שהיא שמה קודם היה מאוד אמיד היה את הצורך, לנקות פעמיים את הפנים בעזרת סבון ידידותי לעור הפנים.
לאחר פעמיים כול האיפור שהיה קודם ירד לחלוטין , אבל הייתה לי עוד בעיה אחת והיא שפחדתי שעור הפנים יתייבש בגלל המים הקשים שיש בארץ .
לכן הפעם מאוד הקפדתי למרוח קרם לחות על הפנים , אבל בכמה פעמים ,בפעם הראשונה עשיתי את זה עם כמות מועטה , ובפעם השנייה עשיתי את זה עם כמות יותר גדולה של קרם לחות .
ככה הפנים היו מוכנים בצורה הכי מושלמת שאפשר להמשך האיפור.
לאחר השלב הזה עברתי לאפר את הפנים שלה עם בסיס איפור , אני קצת מבואסת שלא הצלחתי לצלם את התמונה הזאת טוב ,אבל את בסיס האיפור עשיתי בשיטה של הארות והצללות , וזה מה שבעצם גרם לעניים היפות של הבחורה הזאת להיראות בצורה הרבה יותר טובה ממה שלמשל אם הייתי מאפרת את הפנים עם בסיס איפור בעל גוון אחד.
בצלליות האיפור התחלתי לאפר עם צללית בסיס בגוון פנינה , ועליהן את צלליות האיפור שאתם רואים בתמונה.
לריסים שלה נתתי חשיבות הכי מכרעת ,אתם איפרתי במסקרה ,כמה פעמים ,כי הריסים שלה נראים טוב גם בצורה טבעית ,אז כול מה שרציתי לעשות זה לאפר אותה בצורה כסאת שיראו עוד יותר טוב את הריסים הכול כך יפות שלה.
לגבי השפתון והסומק : בשניהם בחרתי את הגוונים היותר בהירים ,וזה בגלל שבצלליות האיפור בחרתי גוונים עזים.
את עבודת האיפור הזאת עשיתי באהבה גדולה.
לי קוראים אילה כהן ,אני מאפרת מקצועית , ויש לי עסק של איפור בירושלים .אם תרצי את השירות שלי ,ולא משנה לאיזה מקום בארץ אני מאוד ישמח.
אילה כהן מחוץ לעסק של איפור בירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה