יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית באיפור של בחורה מאוד יפה, בעלת יופי טבעי בולט

איך אני בתור מאפרת מקצועית מגדירה מהו יופי טבעי , איך בכלל אני יכולה להצביע עליו ואכן להגיע להחלטה שמה שאני רוצה באמת שווה ,תמונה לתיק עבודות ומה אני עושה בכלל על מנת שיראו את היופי קצת יותר טוב עם האיפור שאני עושה לאותו גברת ובכלל איך אני לא פוגעת עם זה באיפור שלי.
כול אלה שאלות שצצות לי בראש כאשר אני רואה בחורה מדהימה ביופייה ,שגם ללא האיפור לא היה טעות עבורה לצאת לאירוע החשוב.
כי היא פשוט נראית טוב.  ככה זה עם החבורה הבאה שאני רוצה להציג לכם במסגרת הפרויקט שלי שבו אני מעלה תמונות של לקוחות שלי שבהם רואים את הלקוחה שלי לפני האיפור שאני עושה לה , ואחרי זה רואים את התמונה שבה בצעתי ללקוחה שלי ,מעיין שינוי מראה.
את התמונה הזאת לא כול כך רציתי לעלות ,מהחשש שמא יחשבו שהשתמשתי. בכול מיני תוכנות לעריכת תמונה.
אבל מי שמכיר אותי יודע היטב ,שאני מדברת רק אמת ,והבחורה בתמונה אכן אופרה על ידי , אך שום תוכנת עריכה לא שינתה את האיפור או בכלל נגעה בתמונה הזאת.
על הבחורה – הגברת החמודה שאתם רואים בתמונה רצתה לצאת לאירוע ,קליל שיש בערב ,מעיין יציאה עם חברים, היא רצתה להיראות טוב זה קצת לא אופייני ללקוחות שלי ,שמזמנות אותי או לאפר אותם לחתונה של עצמן ,או בכלל כאשר יש אירוע משפחתי כמו ברית או ברית מצווה , או שאחד מבני המשפחה האחרים מתחתן ,והם רוצים שאני יאפר אותם או יעצב להם תסרוקות לכובד האירוע החשוב.
פה זאת הייתה אחד הפעמים הבודדות שאני באתי לאפר את הלקוחה ,לכבוד אירוע חברתי , וקליל.
ולי זה דווקא מתאים ,אני אוהבת לשנות מידי פעם את האווירה.
האיפור עצמו נעשה בירושלים ,בדירה של הלקוחה , כלומר לא הייתי צריכה לצאת מהעסק שלי שרובו נסוב סביב איפור בירושלים והאזור.
הלקוחה מצאה אותי דרך אתר האינטרנט שלי , לאחר שיחת התאמה ביני לבינה ,שבה סגרנו את סוג האיפור שהיא רוצה ,את התסרוקת , ועוד כמה דברים חשובים כמו למשל שעת הגעה למקום האירוע ,וכמובן את המחיר של כול השירות שאני נותנת לה.
על האיפור – בגלל היופי הממש ברור של הגברת הזאת, בחרתי לאפר אותה באיפור ממש עדין ,הלכתי על הקו הדק מאוד בין לפגוע לה ביופי הטבעי לבין לעשות ממנה הרבה יותר יפה.
העידון באיפור התבטא בכך שבסיס האיפור והצלליות נעשו לאחר בחירה מדוקדקת שלי.
עוד בחרתי לעשות על מנת לעדן את האיפור כולו , הוא לבחור צבע שפתון ממש שקט .
גם את הסומק פידרתי בזהירות על הלחיים שלה . ושוב שכול האיפור יהיה כמה שיותר שקט.
אני מאוד התחברתי לאיפור ולתסרוקת הזאת ,שמי אילה כהן ואני מאפרת מקצועית למעלה מ1- שנים נותנת שירות של איפור עד הבית לכול מקום בארץ. רוב העיסוק שלי הוא  איפור בירושלים והסביבה ,אבל אני פורת גבולות לכול איפה שרק צריך אותי. נהיה בקשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה