יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

אילה כהן היא מאפרת מקצועית עד הבית - בהצגה של איפור למשפחה שלמה -בחורה שניה



אז כפי שציינתי בפוסט הקודם שעשיתי זה שאני מסקרת עכשיו, עבודה של איפור שעשיתי בתור מאפרת מקצועית למשפחה שלמה ,האיפור שאני הולכת לדבר עליו היום הוא איפור לבחורות צעירות מאוד, שהרצון שלהם לא להיראות יותר מידי מבוגרות ,אבל כן להשוות להם מראה בוגר ואחראי.
אני גם זוכרת את עצמי מתאפרת בגילאים האלה, אלווי שלי היה את הידע או איזה מאפרת שממש יודעת את העבודה.
אימא שלי המדהימה אולי תמכה בי בכול העניין שאני הולכת להתעסק באיפור, אבל לעולם לא שכרה איזה מאפרת ממש טובה שיכולה להרחיב לי באמת את האופקים, בכול אירוע משפחתי משמעותי ,אימא שלי הייתה מאפרת אותי , והידיעות שלה ככל שיהיו טובות אינן היו מספיקות לי.
כי אני רציתי ללמוד את הרמות הכי גבוהות של האיפור ,ואימא שלי , הייתה בכלל בעלת ידע שנקרא בסיס באיפור, כאילו את הדברים הכי בסיסיים, עם כול מיני התאמות או כול מיני טריקים של איפור שהיא בעצמה למדה מהסביבה שלה או גם מאימא שלה.
ורק בגלל זה כול לקוחה צעירה שמגיעה אליי ,מעבר לזה שאני מאפרת או מסרקת אותה ,אני קודם כול מנסה לחבב עליה את מקצוע האיפור ואת מקצועות היופי בכלל ,ואני גם מנסה לעשות מה שלי היה חסר קצת , וזה ידע מקצועי שניתן לי על ידי מאפרת .
וככה היה עם הלקוחה הזאת, אחרי שאיפרתי את אחותה ,ישבתי עם הנערה הזאת ,ודנתי אתה ברצינות ובכובד ראש. על איך אני הולכת לאפר אותה.
החלטנו יחד שהאיפור שאני הולכת לעשות לה לא יהיה כבד יתר על המידה ,אבל כן יהיו בו צבעים נועזים ,כנראה שהיא ראתה את אחותה מאופרת והיא רצתה להיראות בדיוק כמוה.
האיפור כולו לא היה מהמסובכים שהיו לי , אבל מה שכן ,ותאמינו לי שעשיתי את זה בשמחה.
העברתי לה מעיין סדנת איפור אישית וזה בנוסף כמובן לאיפור של האירוע עצמו.
על האיפור – את האיפור התחלתי כאשר אני מוודאת כי אכן כול הפנים שלה נקיות , ומרוחות כבר בצורה יסודית עם קרם לחות.
את בסיס האיפור בחרתי לפי גוון העור שלה בדיוק לא רציתי להיכנס להרפתקה לא רצויה . שבה הגוון של בסיס האיפור, לא יתאים לגוון העור שלה , וזה יכול לפגוע בכול האיפור בשלמותו.
ובגלל שמדובר בגיל צעיר ,הייתי צריכה קצת יותר עבודה עם הקונסילר. לא משהו רציני
איפור העניים – כאן בחרתי ליישם צלליות קצת יותר עם גוון עז , וזה על פי הבחירה שלה.
ועיפרון תוחם ,קצת יותר עבה ממה שאני לפחות רגילה לעשות.
את כול האיפור בעניים ריצתי שיווה בצורה טובה , לכול שאר הפנים כמו הסומק והשפתון. חשבתי שזה יהיה לי מסובך אבל בסוף זה הצליח לי.
אהבתם את האיפור ? רוצה גם את להתאפר אצלי. לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים . מאוד שמחתי לכתוב ולהציג את עבודת האיפור הזאת 
אילה כהן מאפרת מקצועית - באיפור של בחורה שניה מוך משפחה גדולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה