יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית במיני פרוייקט - על איפור נשים מבוגרות עבודה מספר 2



גם נשים חרדיות או דתיות יודעות להתאפר ,גם להם חשוב המראה האישי שלהן , ובמיוחד שהן יוצאות לאירועים משפחתיים . למעשה רוב העסק של איפור בירושלים שלי סובב סביב , המגזר הזה.
ואני יכולה להגיד שחלק גדול ממנו הוא נשים בגיל הזה.
אני לא חושבת שהאיפור הזה הוא הכי קל ,אבל לא הכי מסובך שיש, אני יודעת בוודאות שרוב הנשים , בהגדרה שנתתי עכשיו ,נצמדות ליופי הטבעי שלהן ,הן לרוב לא יגלשו לאיפור הכבד והצבעוני ,כי זה פשוט לא תואם את המעמד המכובד שלהם.
רוב הנשים שאיפרתי בגיל הזה, היו תחת הגדרה של קלילות באיפור , ולא רצו לגלוש מעבר לקו הסטנדרטי של האיפור והתסרוקת.
אני מאוד אוהבת לחבר את כול הלקוחות האלה למכנה משותף אחד כאשר אני מגדירה אותם.
הם הלקוחות הכי צנועות וענוות שיש ,וכול זה על אף הגיל שלהם וחכמת החיים הכול כך רבה שלהם.
אני מאחלת לכול מאפרת מקצועית באשר היא לקוחות כמו הלקוחות שאני מדברת עליהם.
על הלקוחה הבאה אני רוצה לדבר כאל אחת הכי נחמדות שהיו לי ,את האיפור היא לא רצתה בכלל. ורק לאחר שכנועים של הבת שלה ,היא נאותה להתאפר ,התנאי שלה שזה יהיה מינימליסטי ,ושאני לא יפוצץ לה את הפנים עם מוצרי איפור ,מה שיגרום לה למראה כבד.
הבת שלה יצרה איתי קשר דרך אתר האינטרנט שלי ,היא מאוד אהבה את התמונות של הנשים המבוגרות שאיפרתי וסירקתי עד עכשיו , ולדעתה זה יהיה בדיוק מה שיתאים לאימא שלה.
 ורק איפור מקצועי , שלא רוצה להשוויץ יותר מידי, ייצמד למטרה שהיא לעשות את אימא שלה הכי יפה.
במינימום איפור ובמינימום עניין שישמו לב לאייך היא מאופרת.
על האיפור עצמו – בגלל תווי הפנים של הגברת הזאת , הייתי צריכה לעשות שימוש יותר חכם עם קרם הלחות ,לא רציתי , שישימו לב לכול הקמטים , אז מה שעשיתי הפעם זה לקחתי פריימר של חברת
MAC ,ומרחתי אותו על הפנים שלה טרם האיפור, וידאתי כי אכן הפריימר הגיע לכול האזורים הרצויים.
לאחר מכם לקחתי את בסיס האיפור ,והתאמתי בהתאמה מושלמת את הגוון של הבסיס האיפור , לגוון עור הפנים של הלקוחה, אבל מה שכן מאוד נזהרתי לא להניח יותר מידי חומר של בסיס איפור על הפנים שלה ,אחרת אני מפספסת את המטרה , ואני כבר מגיעה למצב שהפנים שלה יהיו מלאות במוצרי איפור.
בצלליות האיפור כפי המצופה , המעטתי במספר הגוונים והשתמשתי רק בשניים . אך בגלל שלא רציתי שלא יהיו חיוורים מידי ,לקחתי עיפרון תוחם ,שיגרום קודם כול למסגור העין ודבר שני, יסגיר כי היא אכן מאופרת .באשר הפנים כפי שאתם רואים השתמשתי באשר מוצרי איפור ,בצורה מינימלית.
לי קוראים אילה כהן , יש לי עסק של איפור בירושלים .ואני מאפרתמקצועית עד הבית לכול חלקי הארץ . לכול בקשה או שאלה אשמח שתפני אליי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה