יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

מאפרת מקצועית כותבת על אפיקי הפרסום שלה

אין מה לעשות על מנת להתקיים בעולם האיפור את חייבת לפרסם את עצמך ,בלי פרסום את פשוט לא קיימת , ואת יכולה להיות מאפרת מקצועית מספר 1 מבחינת כישרון , אבל כול עוד לא מכירים אותך זה פשוט לא ילך , ככה לי היה כמה שנים שהעסק של איפור בירושלים היה דיי כבוי ובקושי היו לי לקוחות כי אני  סמכתי רק על הפרסום שבא מפה לאוזן , כלומר לקוחות שכבר התאפרו אצלי ,כנראה שקרוב לוודאי מאוד ימליצו לי לחברות שלהן או לבנות משפחה שגם צריכים איפור או תסרוקת. למען האמת גם מידי פעם הייתי תולה מודעות ברחוב על שירות האיפור והתסרוקות שלי ,והייתי דוחפת את העסק רק עם האמצעי הזה.
אני יכולה להגיד לכם שזה שיטה מאוד דלה , ואם אני באמת רוצה שהעסק של איפור בירושלים שלי ילך חזק אני חייבת לעשות הכול מבחינת פרסום על מנת שיכירו אותי ,וככה אני יוכל להגיע ליותר לקוחות ,וכמובן שאני יוכל לעשות את העסק שלי רווחי.
אז הנה מספר דרכים שאני כן השתמשתי על מנת להזריק זריקת מרץ לעסק של האיפור והתסרוקות שלי.
בהתחלה מה שהייתי עושה , זה מפרסת בכול מיני מקומונים בירושלים , את האמת זה הביא לי קצת לקוחות אבל לא בכמות שאני צריכה ,ואם אני מסתכלת על זה בצורה יותר טובה, זה לא בדיוק השתלם לי המחיר שעולה לי לפרסם מודעה על השירות של האיפור והתסרוקות שלי ,  לבין הרווח שאני עושה , כאשר אני מאפרת לקוחה, אבל זה עדיין רווח . ואני עדיין ממשיכה לפרסם בהליך הזה אבל לא רק בזה.
בניית אתר אינטרנט וקידמו – למזלי הרב בעלי הוא בונה אתרים ממש מוכשר ,הוא גם גרפיקאי , ככה שהוא בנה לי בהשקעת זמן אדירה שלו , את האתר הכי יפה בארץ בתחום האיפור, ואתם מוזמנים לראות אם אני טועה. מה שנתן לי את היכולת להציג את עבודות האיפור והתסרוקות שלי בצורה מושלמת.
וכמובן שבעלי הוא גם מקדם אתרים ממש טוב , אז הוא מקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל. ככה שבמילים שאני צריכה אני נמצאת בין המקומות הראשונים בדף הראשון , וזה פשוט מצוין.
כמובן שהמחיר לזה עבורי הוא בחינם.
אבל לצערי גם זה לא בדיוק מספיק ,כי אם אני שמה את הרווח מול הזמן האדיר שבעלי משקיע באתר, אני עדיין לא רואה מי זה מספיק רווח.
וזה למה מצאתי את האפיק של פרסום ברשתות החברתיות ,שם אני גם רואה קצת לקוחות.
ובעלי יודע גם לקדם שם את כול העסק.
מה שמביא אותי לעניין שקצת מכול אפיק פרסום , מתחבר ליחידה אחת ,שכן מצליחה להביא לי רווח בכבוד לעסק כולו.

אני מאוד אוהבת לכתוב כאן מאמרים בבלוג הזה , אם אתם אוהבים שאני כותבת אנה ממכם תפרגנו לי על זה בתגובות על מנת שאני יראה שזה עוזר ,ואני יכתוב עוד מאמרים, לי קוראים אילה כהן.
 אני מאפרת מקצועית עד הבית , מאוד אשמח להגיע לאן שרק תרצי. להתראות !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה