יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית בהצגה של כלה ג'נג'ית



נכון שציבור הלקוחות הכי קשה הוא כלות ,אבל בכול זאת מה הייתי עושה בלעדיהם ,תשאלו כול מאפרת מקצועית עד כמה זה מורכב להתעסק עם לקוחה שהיא כלה.
זה לא מתוך דבר רע או חלילה להוציא דיבה על כלות , אבל יש לזה הסבר הגיוני למה איפור כלה הוא הדבר הכי הכי מורכב לפחות לח כמאפרת.
קודם כול כלה צריכה את סוג אחר של איפור , כלומר האיפור שלה אינו דומה לאיפור ערב למשל .אני חושבת שכבר כתבתי מאפר פה בבלוג מדוע האיפור של כלה הוא יותר יקר ,ועד כמה הרמה של המורכבות שלה היא יותר גבוהה , מכול איפור אחר.
עוד הסבר לזה שאיפור כלה הוא הרבה יותר קשה מכול איפור אחר שלפחות אני עושה בעסק שלי של איפור בירושלים . הוא העניין ,שאם נשים לב , שהחתונה שקרבה ובאה היא האירוע הכי משמעותי שיש לאותה כלה, לפחות עד השלב הזה בחיים שלה, ולכן רמת המוכנות שלה היא מאוד גבוהה .היא נוטה גם לתכנן הכול בקפידה. הכלה לא רוצה לפספס משהו אחד הכי קטן.
היא רוצה שהכול יהיה מושלם
ושאני אומרת הכול אני מתכוונת גם לאיפור, האיפור חייב להיות לא פחות מהממם ,הוא אמור לקלוע בדיוק למה שאותה כלה רצתה.
ככה זה עם הלקוחה הבאה שאני רוצה להציג לכם .החמודה שאתם רואים בתמונה יצרה איתי קשר דרך לקוחה אחרת שהתאפרה אצלי.
לאחר שהיא יצרה איתי קשר, התחלנו אני והיא לבנות את המראה שהיא רוצה .היא שלחה לי כול מיני דוגמאות לתסרוקת ואיפור שהיא רוצה, ואני הסברתי לה כיצד אני הולכת לבצע את זה.
כמובן ,שהתנאי היה שהכול קודם ינוסה באיפור ניסיון שאני עושה ,וזה על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות ביום החתונה, כמו למשל שמבנה השיער שלה לא היה תואם בכלל . לתסרוקת שאותה היא רוצה.
לאחר שווידאתי כי אכן כול מה שהיא רוצה אפשרי מבחינתי ,וכי אני זמינה באותו יום של אירוע ,עברנו לשלב של הצעת המחיר, וכמובן התחייבות לשעת סיום של האיפור והתסרוקת שאני יעשה לה.
אגב האיפור ניסיון נעשה בירושלים , והאיפור ביום החתונה אמור להיות באזור המרכז.
על האיפור עצמו – בגדול כול האיפור נעשה על רקע השיער האדמוני המשגע שלה . יש לי הערכה רבה לבחורות ג'ינג'יות , היופי שלה פשוט בלי נעצר.
אם תסתכלו על התמונה למטה תבחינו שכול צבעי האיפור , כמו למשל צלליות האיפור , השפתון והסומק נעשו בהתאמה מלאה, לצבע השיער.
עוד דבר שעשיתי הוא, שבתסרוקת שעשיתי לה יש את האפשרות ,לפרום את התסרוקת במהלך האירוע , ולעבור לתסרוקת פזורה בהמשך אותו ערב של האירוע.
אני מאוד התחברתי לאיפור ולתסרוקת הזאת. לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,ויש לי עסק של איפור בירושלים . אם גם את תרצי את השירות שלי , אני פשוט מגיעה לכול אזור בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה