יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - במיני פרוייקט של הצגת גברות מבוגרות - מצגת ראשונה



אני יודעת שאני כבר חזק בתוך סיקור של עבודות איפור שלי , עד עכשיו סקרתי כבר מספר משמעותי של עבודות איפור, ואני בתוך מעיין פרויקט כזה של תמונות לפני ואחרי.
אז אם אני מגדירה את זה בתור פרויקט , אז אני הולכת להתחיל בתור מיני פרויקט ,בתוך פרויקט.
וזה איפור של נשים מבוגרות.
ולמה אני כן רוצה להשים על זה דגש. מה חשוב לי להראות כול חשוב לי באיפור של נשים מבוגרות?
התשובות לזה הם רבות. אני מתחילה בזה שאם אני רוצה להיות מאפרת מקצועית נחשבת, אני חייבת להראות שיש לי יכולות לאפר כול אחת וזה לא משנה אם היא בחורה צעירה שדרך אגב רוב הלקוחות שלי הם צעירות ,ואני לא מדברת רק על כלות , אני מדברת גם על מלוות לחתונה, חברות של כלה ואחיות צעירות. ולא משנה לי גם אם היא בחורה יותר מבוגרת.
דבר שני אני גם רוצה להרחיב יותר את העסק של איפור בירושלים שלי , לא מספיק לנייד את שירות האיפור והתסרוקות שלנו לכול מקום ,אלה גם להגדיל את מגוון הלקוחות והסוג של הלקוחות שאני הולכת לאפר.
וזה אחד הדברים הכי חשובים שתורמים לשרידות העסק של האיפור שלי.
אני רק רוצה לדבר על עוד דבר אחד לפני שאני הולכת לסקר את הגברת הבאה. והוא שבאיפור מבוגרות הרמה של האיפור שלך משפרת פלאים, האיפור שלהם הוא קצת יותר מורכב מאיפור של בחורה רגילה, ולכן נדרש ממך יותר ידע באיפור ותסרוקות ,גם קשה יותר לרצות נשים בגיל הזה משום שהם עברו כול כך הרבה פעמים שהם השתמשו באיפור , ככה שהידע שלהם הוא הרבה יותר עמוק משל בחורה צעירה יותר.
על הגברת הבאה שאני הולכת לסקר אני מאוד שמחה לדבר , מעבר לזה שאיפרתי וסירקתי אותה מצאתי לי אישה מדהימה, מאוד חכמה ,עם תובנות בחיים שעושות לך חשק עז, להישאר גם אחרי שסיימת לאפר ולסרק אותה , ולשמוע מהי חושבת על החיים ,ועל הדרך שלה לפתור כול מיני מחסומים שיש בחיים.
הכרתי אותה דרך זה שהיא פרסמה הודעה בפורום של איפור .לאחר שפניתי אליה עם תיק עבודות שלי, ערכנו שיחת תיאום אני והיא שבה החלטנו על איך אני בכלל יאפר ויסרק אותה , על תאריך השירות שבו אני צריכה לבוא ולתת לה את השירות של איפור עד הבית, וכמובן כפי שאני טורחת תמיד לציין ,נתתי לה הצעת מחיר מדויקת על כול השירות שלי.
על האיפור עצמו בקצרה – את האיפור שלה עשיתי כאשר אני משתמשת בחכמה, בבסיס האיפור ,וזה על מנת להעביר, את סימני הגיל כמה שיותר, המינון של בסיס האיפור נעשה בחכמה ,על מנת למנוע הצפה של חומרי איפור על הפנים שלה.
צלליות האיפור הסומק והשפתון כפי שאתם רואים בתמונה, נעשו בהתאמה מלאה , ליופי העצמי העדין של הגברת.
אני מאוד אהבתי את האיפור והתסרוקת הזאת , מה אתם אומרים על זה?
לי קוראים אילה כהן , העיסוק שלי הוא  איפור בירושלים  כבר זמן רב , אשמח מאוד לכול יצירת קשר שלך להזמנת שירות האיפור שלי 
אילה כהן מאפרת בצורה מקצועית - גברת מבוגרת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה