יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית בפרוייקט דגל חדש - הפעם בחורה הראשונה שבפרוייקט



והנה אני מתחילה בפרויקט חדש שאני עושה על מנת לקדם את עצמי בתור מאפרת מקצועית ,אני לוקחת תמונות של לפני ואחרי של לקוחות שלי ,ואני מציגה אותם כאן בבלוג כמובן אם כול הסיפור שאני הגעתי אליהן עם הסבר קצר על האיפור ועל התסרוקת.
מטרת הפרויקט הזה היא להראות שאני יכולה לקחת כול בחורה שהיא לקוחה שלי ,ולעשות לה שדרוג ליופי שקיים בה ,אפילו אם היא לא דוגמנית, וזה רק עם איפור.
איפור הוא לא הדבר הכי חשוב ביופי, אבל הוא מאוד מוסיף ,אני לא משתמשת באיפור והתסרוקת שאני עושה ללקוחות שלי ,במטרה שזה ישמש להם כמסכה.
כול מה שאני רוצה כאשר אני מאפרת לקוחה שלי או מסרקת אותה , זה לשפר את היופי שטמון בה ,אני מבטיחה לכם שזה לא המשימה הכי קלה בעולם.
אבל מה שאני כן יכולה להגיד בפה מלא ,שכול בחורה היא יפה בדרך שלה. וכול מה שצריך זה רק נגיעות של מוצר האיפור במקומות הנכונים יחד עם טכניקה נכונה וככה את באמת יכולה להגיע לשיא היופי שלך.
את הבחורה הבאה אני רוצה להציג ,כאחת הבחורה יותר נחמדות שיצא לי להכיר אותם. אני מאוד התרשמתי מהידע שלה באיפור ,אבל גם מאוד הערכתי אותה שהיא נתנה לי את הרשות לאפר ולסרק אותה בצורה שאני חושבת שתתאים לה הכי הרבה והכול כמובן על פי המאפיינים של הגוף שלה. שכוללים בין היתר את צבע העור שלה ,מבנה הפנים ,וכמובן את האישיות, וכן יש איפור שמתאים לכול אישיות
את הלקוחה הזאת הכרתי על ידי זה שהיא חיפשה מאפרת מקצועית ,שתבוא עד אליה לבית , ואני כמובן אחת כזאת. הבחורה הזאת כפי שצינתי מאוד אדיבה ובעלת ידע מעמיק באיפור לאחר שהיא יצרה איתי קשר, אני והיא דיברנו על אופן האיפור שהיא רוצה ,על שעת ההגעה המדויקת שהיא תרצה שאני יגע ובאיזה שעה היא רוצה לסיים את כול האיפור והתסרוקת ,וכמובן את מחיר השירות ואת המיקום שלו.
לאחר שסגרנו את כול העניינים האלה ,ניגשתי והתחלתי לעבוד על כול האיפור והתסרוקת.
על האיפור – את האיפור עצמו בגלל הנמשים המאוד ישראליים שלה ,שאותם לא רציתי לטשטש מאה אחוז אלה קצת להמעיט ,אחרי הכול הם מוספים לה חן. טשטשתי בעזרת פודרה בסיס איפור בעל גוון כהה אחד יותר מצבע העור שלה ,וזה בגלל שהאיפור הזה נעשה בתקופת החורף ,ולא רציתי שתראה חיוורת .
בצלליו האיפור בחרתי לקחת צבעים קצת יותר עזים ממה שאני רגילה לאפר בהם ,ובדרך מאוד יפה ,איפרתי בהם את הפנים שלה.
גם העיפרון התוחם ,והמסקרה שיחקו תפקיד בכול האיפור. אותם בחרתי לעשות דווקא בצורה יותר עדינה. כדי שייתן לי הרמוניה נכונה עם העניים.
הסומק והשפתון כפי שאתם רואים בתמונה נעשו ,על פי עצה ודיון שלקחתי מהלקוחה.
אני מאוד אהבתי את התמונה הזאת ,לא נגעתי כמובן בשום תוכנת עריכה.
לי קוראים אילה  כהן יש לי עסק של איפור בירושלים ,אם תרצי גם את שירות האיפור שלי , אני מאוד ישמח
איפור לפני ואחרי - אילה כהן מאפרת מקצועית כול הזכויות שמורות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה