יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

מאפרת מקצועית אילה כהן מאפרת הפעם באשקלון ,חברה ממש טובה



תמיד אומרים לי שהנאה ועסקים לא יכולה להתערבב יחד ,אני קודם כול עושה את זה בתור מאפרת מקצועית כי אני גם מאוד נהנית מהמקצוע שלי ,וגם בעצם עושה עסקים.
אבל יש רגעים שזה מתעלה על עצמו, ולמה אני אומרת את זה ,כי לפעמים שאני מאפרת לקוחות שהם גם קרובות משפחה שלי , או לקוחות שהם בעצם החברות הכי טובות שלי.
וכאשר זה קורה אני פשוט מאושרת . את הלקוחה הבא שלי אני רוצה להציג ,כחברה הכי טובה שלי מתקופת השירות הלאומי שכמובן שמרתי אתה על קשר מאוד הדוק מאז. השם שלה הוא לירז ,והיא גרה באשקלון.
לירז בשעה טובה ומוצלחת הביאה בן זכר לעולם. ובהתאם לזאת על פי ההלכה היהודית ,יש גם ברית מילה.
ולירז בחורה כול כך מתוקה ומטוקטקת , הייתה צריכה מאפרת ,שתבוא ותאפר אותה ,ליום האירוע.
הכיף הכי גדול שלי ,שהיא בכלל לא חשבה פעמיים על מאפרת אחרת ,והיא ישר התקשרה אליי לתאם פגישה ,ואני כמובן מאוד שמחתי לכך
על אף שהברית מילה הייתה באשקלון ,שזו מאד רחוק מהעסק של איפור בירושלים שלי .
אבל בשביל העסק שלי ,ובמיוחד בשביל חברה כול כך טובה .אני לא אומרת לא ,ולכול מקום שאליו קוראים לי ,ולכול מקום שבהם רוצים איפור ותסרוקת אני ישר מגיעה. על האיפור אני רוצה לדבר אתך ולסווג אותו כאיפור לאחר לידה ,אני חושבת גם שאני יכתוב על זה מאמר יותר ארוך כי זה גם נושא חשוב ,מכיוון שלאחר לידה הגוף של האישה עובר המון שינויים ,ואני רוצה לסקור חלק מהם ,כדי שנוכל להבין איך אנחנו מתייחסים לאותם שינויים ,לאחר הלידה.
על האיפור עצמו – מכיוון שלאחר הלידה ,שבה הגוף של האישה עבר שיוני גדול ,וגם תקופה גדולה של עייפות , יחד עם שינויים הורמונליים. יש כמה דבר שמאוד כדאי להשים לב אליהם כאשר מאפרים, אז מעבר לזה שצריך לתת דגש יתר לקרם הלחות מכיוון שעור הפנים נראה מאוד עייף.
אני גם הייתי ממליצה ,לתת יותר דגש על איפור הפנים עם בסיס האיפור (מייק אפ). זאת אומרת למרוח אותו בצורה יותר מסיבית ,ולהתייחס לכול מיני כתמים של עייפות על הפנים כמו השחור מתחת לעניים שבוודאי לא רק בסיס האיפור יעזור אלה גם צריך קונסילר ברמה טובה.
אני גם מדבר על כול מיני קמטים ,או כתמים שפתאום צצו על העור ולבסיס האיפור יש את היכולת לתת להם את העזרה הנכונה של מנת שאותם מפגעים בעור יטשטשו. ובשביל זה קיים עולם האיפור.
את שאר הפנים אני ממליצה לאפר בשיטה קלאסית או יותר טוב למה שהבחורה הייתה רגילה להתאפר במשך תקופת ההיריון וככה דרך אגב עשיתי ללירז. כפי שאתם רואים בתמונה למטה.
אם גם לכם יש ברית מילה ותרצו אני יבואר ויאפר אתכן, אני מאוד ישמח בלי קשר להכין אני גרה יש לי עסק של איפור בירושלים ,אולם אני בהחלט מגיעה לאן שרק תרצי אותי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה