יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית עם עבודת איפור חדשה



עדינות באיפור היא שם המשחק, אם את יודעת לאפר מישהי או אפילו את עצמך בצורה עדינה שפוט תשפוך אור על הפנים שלך את פשוט מאפרת מקצועית משכמך ומעלה, אני יודעת שזה הסגנון העיקרי שלי ואני בעיקר מאפרת בצורה מאוד עדינה, אולי בגלל שכול העסק של איפור בירושלים הוא כזה, והרוב המכריע של הלקוחות שלי הוא כזה ,אבל עדיין מאוד אכפת לי מאייך שאנשים מקטלגים את האיפור שלי, אני מאוד נזהרת לא לרדת מהסגנון שלי בסוגי האיפור, תמיד אני רוצה שכאשר יתסכלו על האיפור שלי ,יזהו את טביעת היד שלי באיפור.
אני מבטיחה לכם שאני לא המאפרת היחידה שרוצה שזה יקרה, רוב המאפרים הגדולים שאני מכירה, וחלקם באופן אישי כי אני עברתי אצל הרבה מהם השתלמויות של איפור. רוצים ליצור לעצמם טביעת אצבע, כאילו שאם יסתכלו עלי מי שהם איפרו או עשו לו תסרוקות ,ישר ידעו שהם אלו שאיפרו את אותו בן אדם, אני לפחות באופן אישי מזהה הרבה פעמים מי איפר את הבחורה שאני כרגע רואה ברגע שהיא, חולפת על פניי באירוע שלשמו היא אופרה ,אני גם יגלה לכם בסוד שאני לפעמים צוחקת כי אני יודעת כמה היא שילמה עבור סוג האיפור הזה ,שזה מחיר שגבוהה מהמחיר שאני נותנת ,והאיכות שלי לא פחות ואפילו יותר טובה משל אותו מאפר , אבל מה שכן מוצרי האיפור שלי ברמה הרבה יותר טובה, משל אותו מאפר בהרבה.
את הבחורה הבאה ,אני איפרתי בסגנון שלי ,נתתי לאיפור הזה פרשנות שאני מאוד אוהבת, אבל כאן קצת חידשתי את הסגנון שלי ,קצת חרגתי ,ממה מקו הסגנון שלי, לא עשיתי את זה כי אני לא אוהבת את הסגנון שלי ,כול מה שרציתי לעשות כאן הוא בעצם הרחבת הסגנון שלי ,למצב כזה שתהיה לו יריעה רחבה יותר ,ושיותר לקוחות יתחברו לסגנון של האיפור שלי.
את הגברת המאוד חמודה ויפה הזאת הכרתי דרך העניין שהיא חיפשה מאפרת ברחבי האינטרנט והיא מצאה אותי.
לאחר שהיא יצרה איתי קשר ,אני הבנתי שלא רק היא רוצה איפור לעצמה אלה לכול המשפחה שלה, שזה דבר מצוין עבורי וגם עבורה כי היא יכולה עכשיו לקבל מחיר יותר נמוך אם היא למשל הייתה מזמינה אותי לשירות של איפור עד הבית.
אני מקווה שתראו את השינוי שעשיתי באיפור ,בצורה יותר חדה מי שהיא מאפרת במקצועה יכולה לראות עבודות איפור אחרות שלי ולהבין עד כמה האיפור הזה שונה מכול איפור אחר שעשיתי.
על פי פידבקים פה בבלוג, אני רוצה לדעת אם כדאי להמשיך להרחיב בצורה כזאת את סגנון האיפור שלי ,לעניות דעתי האיפור יצא בצורה מאוד טובה .
יש הרבה מאפרות בירושלים , ויש אותי ,אם תרצי לתהות מהי איכות העבודה שלי את יכולה להיכנס לאתר אינטרנט שלי ,או לחפש אותי בפייס בוק .מקווה לראות אותך באירוע שלך אילה כהן 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה