יום שני, 21 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית באיפור שלישי של אימא של כלה



והנה מאמר שהוא כמו טרילוגיה עבורי ,ולמה אני מכנה את זה ככה ?. כי האיפור הזה נעשה בהמשך לשני הפוסטים האחרונים שבהם סקרתי איך אני מאפרת או יותר נכון איך איפרתי כלה , ואיך אני מאפרת את הגיסה שלה, עכשיו אני מגיעה לתמונה השלישית וזאת האישה שאני חושבת הכי הרבה מאושרת מכול היום הזה ,וזו לא נראה לי בדיוק הכלה ,אלה אימא שלה.
וכידוע יש לי חיבה עזה של איפור של בחורות מבוגרות, אני מאוד מחוברת לכול העניין הזה ואני אפילו יספר לכם בסוד שהלכתי לאחת שהיא מאפרת מקצועית בעצמה שתחדד לי יותר את כול העניין של האיפור של הגברות בגיל הזה.
כאשר איפרתי את הגברת הזאת אני מודה שכבר הגעתי מאוד מותשת ,אל האיפור שלה ,בגלל שכבר עברתי את האיפור והתסרוקת של הכלה ,ו גם את האיפור של הגיסה של הכלה, ככה שזה בדיוק הספיק לקחת את כול המאמץ שלי.
אבל כמו שאני תמיד עושה, הקמתי את האנרגיות שלי מחדש ,ופניתי לאפר את הלקוחה המדהימה הזאת ,שעל אף ההתרגשות הבאמת גדולה שלה ,שהיא ידעה לנתב את הרגשות שלה, והיא פשוט נתנה לי לעשות את העבודה שלי בשקט לו אני כול כך זקוקה.
על הגברת – מדובר באישה מאוד חייכנית ,עם חכמת חיים שמבער למה שאני מכירה או רגילה אליו, היא בן אדם מהסוג שאת תמיד תרצה לשמוע את התובנות שלו ברגע של חולשה.
עובדה שהיא זיהתה את העייפות העצומה שהייתי בה ,והיא אמרה לי שהיא יודעת שאני עייפה, וזה בסדר לעשות הפסקה ,אבל אני לא ויתרתי לעצמי ומעבר לזה שרציתי להוכיח לה שאני יכולה לאפר אותה ברמה הגבוהה ,רציתי להוכיח לעצמי שאני יכולה לאפר אותה כמו מאפרת מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש, בשביל זה אני קמה כול בוקר עם חיוך
על האיפור – קודם התחלתי את האיפור עם כך שיישמתי לה קרם לחות על הפנים , בגלל שהפנים שלה קצת מבוגרות גם שלבתי קרם פריימר איכותי של חברת איפור מאוד מוכרת, אני לא נוהגת לחשוף את השמות של חברות האיפור שאני משתמשת במוצרים שלהם ,אבל הקרם של חברת MAC  עשה בשבילי עבודה מושלמת עם הגברת הזאת.
לאחר מכן עברתי עם בסיס איפור על הפנים , במטרה להצעיר כמה שיותר את עור הפנים ,אבל גם מאוד נזהרתי לא להגזים עם מריחה של יותר מידי חומר איפור.
בצלליות האיפור בחרתי בגוונים שאתם רואים למטה כי זאת הייתה הבחירה של הלקוחה ומי אני שיחלוק עליה ,ואני גם חושבת שהבחירה שלה הייתה מצוינת.
כול שאר הפנים כמו השפתיים או הלחיים אופרו בגוונים שאתם רואים למטה על מנת ליצור הרמוניה עם צלליות האיפור.
לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים כבר המון זמן , אני מקווה שהוא יעלה ויצליח בהתאם להשקעה שאתם רואים שאני עושה בו, אם תרצי את השירות של האיפור או התסרוקות שלי אני מאוד אשמח לכול פנייה בנושא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה