יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית באיפור מאוד ססגוני של גברת מדהימה



ואני הולכת לסיים עם המיני פרויקט שלי שבו אני מציגה תמונות של נשים מבוגרות, שבהן רואים את רמת האיפור והתסרוקות שלי , גם כאשר מדובר בנשים מבוגרות אם כי הפעם הזאת אני לא הולכת לסקר אישה ממש מבוגרת אלה ,אחת ששייכת יותר לפלח הצעיר של הלקוחות שלי.
אין לי הרבה לקוחות מבוגרות ואני מאוד רוצה להיפתח לנישה הזאת ,ולהרחיב את העסק של איפור בירושלים , עם קהל לקוחות יותר גדול.
כול המיני פרויקט הזה נועד להראות שאין גבול למה שאני יכולה לעשות בתפקיד של מאפרת מקצועית.
אני עכשיו אולי מסכמת את המיני פרויקט הזה , אבל אני כן מקווה שבעתיד הלא רחוק עוד גברות בגיל הזה יחשפו לעבודות האיפור האלה ,יראו את האיפור שעשיתי לאותן גברות ואכן יחליטו לקחת את השירות שלי של איפור עד הבית.
אין מה לעשות כדי להתפתח ,צריך פשוט להילחם על כול לקוחה
את הלקוחה הבאה הכרתי דרך האתר אינטרנט שלי ,היא חיפשה מאפרת שמגיעה גם לבית מלון שהיא מתאכסנת בו לרגל האירוע, לשמחתי הרבה המלון נמצא בירושלים ,מה שמקל עליי מאוד את מלאכת ההגעה למקום שבו אני צריכה לתת את השירות של האיפור והתסרוקת.
על הלקוחה עצמה – מעבר ליופי הטבעי שלה ,אני יכולה להבטיח לכם שאופי כמו שלה הוא מצרך נדיר, כאן בארץ ,אז נכון שהיא הייתה הלקוחה שלי ,ואני צריכה לעשות הכול כדאי שהיא תאהב קודם את האיפור והתסרוקת שלי , היא צריכה ליהנות מהשירות והיחס שלי. אבל הגברת הנחמדה הזאת בכלל גרמה לי להיות מאוד מרוצה מהשהות במחיצתה , ועל זה נאמר פשוט אישיות כובשת.
על האיפור עצמו – בגלל היופי הטבעי של הלקוחה, והעניים הפשוט נדירות , רציתי לתת לעצמי גם הזמנות טובה להכניס את התמונה שאני יצלם בסוף לתיק העבודות של העסק, של איפור בירושלים.
מאוד שמחתי מהעניין שגם הלקוחה נתנה לי ברוב האיפור יד חופשית, התנא היחיד שלה ,שהיא לא רוצה את האיפור יותר מידי צבעוני ,אלה משהו שקט ורגוע וגם כמה שיותר מכובד.
לכן כאשר בחרתי את הגוון של בסיס האיפור , אני בחרתי כן להתייעץ אתה בנושא הזה. הבנתי כבר שיש לה ידע מעמיק באיפור ומן הסתם היא יודעת יותר טוב מכולם ,מה הכי מתאים לה , ומה יהיה הכי יפה בשבילה בכול הנוגע לאיפור.
בצלליות האיפור בחרתי לגעת בגוונים שיתאימו לעניים הכחולות שלה ויתנו עליהם פוקוס מרבי.
ככה גם לגבי בחירת הסומק והשפתון.
עוד דבר שרציתי להוסיף בכול הנוגע לתסרוקת ,הלקוחה פשוט נתנה לי לזרום עם זה, ובחרתי דווקא בתסרוקת קצת יותר פשוטה ממה שאני רגילה לעשות ,וזה כדי שכול האיפור יקבל את הבמה הכי טובה.
אני מאוד אוהבת את עבודת האיפור הזאת , לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ואני מפתחת עכשיו את העסק שלי של איפור בירושלים ,אם גם את תרצי איפור ולא רק בירושלים ,אני מאוד ישמח.
אילה כהן מאפרת בצורה מקצועית לקוחה מאוד יפה שלה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה