יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של לקוחה יפה עם עור שחום



היופי  והענווה של הבחורות התמניות זה שם דבר בישראל ,אני בתור מאפרת מקצועית מאוד מתחברת לכול העניין של איפור בחורות שחומות, יש מאפרות שלא ממש אוהבות את זה כי הם כנראה לא יודעות להתאים את הצבעים של האיפור הנכונים לבחורה שאותם הם מאפרות ,אבל אני פשוט מנסה להתחבר לכמה שיותר סגנונות של יופי וזה על מנת שאני באמת יכול לאפר כול לקוחה שבאה אליי, בצורה הכי יסודית שיש, ובשביל זה אני הולכת להשתלמויות מאוד יקרות אצל מאפרים ומעצבי שיער נחשבים , אני פשוט רוצה להיות שם דבר בתעשייה , ואולי ביום מן הימים, להביא פרנסה כזאת לבית ,שאוכל להרגיש חלק חשוב מהעשייה של כלכלת הבית ,היום זה קורה רק בתקופות מסויימות יש תקופות שאני והמשפחה פשוט נסמכים על המשכורת של הבעל וזה קצת צובת לי , כאשר החלום הכי גדול שלי בתור מאפרת , זה שבעלי יוכל לעבוד בעבודות פחות חזקות ופחות מלחיצות ועיקר המשכורת תבוא מימני, ומשכורת של ברכה.
בשביל זה אני באמת גם מגיעה לכול מקום בארץ , אני מאפרת את כול סוגי הלקוחות , ומכירה את החלק הגדול של סוגי האיפור.
את הלקוחה הבאה ,הלכתי לאפר הרחק מהעסק של של איפור בירושלים , הייתי צריכה לאפר אותה לחתונה של אח שלה.
על אף המרחק הגדול מירושלים, כן רציתי לבצע את האיפור הזה.
על הלקוחה עצמה – את הלקוחה הכרתי דרך זה שהיא חיפשה מאפרת מקצועית במנוע חיפוש של גוגל , היא רצתה מישהי שיודעת לאפר בסגנון העדין וזהו הסגנון העיקרי שלה , ומסתבר שפחות או יותר אני כזאת למרות שאני גם הרבה פעמים מאפרת בחורות בצורה יותר צבעונית.
לאחר שיחה עם הלקוחה, שבה הסברתי לה בדיוק מי אני ומה אני יכולה להעניק לה באיפור ,תאימנו את זמן ההגעה , וכמובן בהתאם לכול הנתונים שהיא נתנה לי נתתי לה הצעת מחיר עבור האיפור והשיער. אני רוצה לציין עוד דבר אחד ,שהאיפור שעשיתי לה היה על דרישה שלה, היא ידעה בדיוק מהי רוצה ואני חושבת שזאת הייתה החלטה מצויינת שלה , כי אחרי הכול היא מכירה את הפנים שלה הרבה יותר ממני, וכנראה היא התאפרה הרבה פעמים לפניי , ככה שהיא כבר ממש מנוסה יודעת מה הכי טוב לעור הפנים שלה.
על האיפור עצמו – אני רציתי לאפר אותה הפעם עם צלליות איפור עם צבע קצת יותר עז , אך הלקוחה רצתה את הצבעים היותר עדינים ושקטים, ואני הלכתי עם הרצונות שלה, את בסיס האיפור הצלחתי לעשות כתוצאה מערבוב של שני גוונים .
לגבי הסומק והשפתון כאן הייתי חייבת לבחור בגוונים הבהירים על מנת לשמור על המראה העדין.
אני חושבת שיצא לי טוב האיפור הזה
אני מאפרת מקצועית למעלה מ10 שנים ובאמת שיודעת את כול סגנונות האיפור , אם תרצי שאני יאפר אותך אני מאוד אשמח, אנה צרי קשר לכול שאלה או בקשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה