יום שבת, 19 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של נערה צעירה מוך פרוייקט של לפני ואחרי



תשאלו כול מאפרת מקצועית , למה שהם מגיעים לאפר בחורה צעירה הדבר דורש מהם חשיבה מאוד יצירתית בכול הנוגע לאיפור שלה ,יש כול כך הרבה דברים שבתור מאפרת את צריכה לשקול כאשר את מאפרת את אותה בחורה צעירה ,אני מדברת על הגילאים שבין 15 -18 שבהם הפנים של הגברות הצעירות האלה עדיין לא הבשילו, ויש להם עדיין כול מיני דברים שמאפיינים את הגיל הזה . כמו למשל פצעי בגרות ,או עור יותר מידי שמנוני ,או להפך מזה עור פנים יותר מידי יבש.
עוד דבר שדיי עושה את המלכה של האיפור יותר מורכבת הוא העניין שהאופי של אותן גברות צעירות לא ברור באופן סופי ,הן עדיין לא מאה אחוז הרכיבו לגמרי את האופי שלהן.
ואני לפחות את רוב סוגי האיפור שאני עושה ללקוחות שלי אני מתאימה את סגנון האיפור לאופי של הבחורה שאותה אני מאפרת.
עכשיו אני לא אומרת שאני מתבאסת כאשר מגיעה אליי לקוחה כול כך צעירה לאיפור, דווקא להפך זאת זכות גדולה עבורי ,כי באמת יודעת לעשות את העבודה בכול הנוגע לאיפור שלה.
ככה זאת גם הלקוה הבאה שלי. שאת האיפור והתסרוקת שעשיתי לה אני רוצה לסקור כאן
על הבחורה – אני קודם כול רוצה לציין שמדובר על אף גילה הצעיר, בגברת מאוד עדינה ואדיבה.
אני בכלל הוזמנתי קודם לאפר ולסרק את אימא שלה, אבל בכול זאת כן היה את הרצון להתחיל קודם אתה, כי האיפור שלה היה אמור להיות זמן רב יותר משל האימא שלה.
הבחורה הזאת היא זאת שיצרה איתי קשר דרך רשת האינטרנט. כנראה שראתה את העמוד שלי בפייסבוק.
בהתחלה שדיברנו על מה הדרישות שלה מבחינת איפור ותסרוקת קצת חששתי ,שאולי בגלל הגיל הצעיר שלה, היא תדע לסגור איתי את הזמן של המפגש בצורה נכונה, או את המחיר, אבל החששות שלי התבדו, והיא פשוט ידעה לתכנן נכון את זמן ההגעה,
על האיפור – את האיפור עצמו עשיתי כאשר אני בונה ,קודם כול על העלמת פצעי הבגרות המעטים שלה, אבל גם תוך כדי הקפדה שאני לא מגזימה עם כמות של בסיס האיפור, וכמובן לא מגזימה עם כמות של הקונסילר.
זאת טעות של הרבה בחורות צעירות שמאפרות את עצמן ורוצות להעלים את האקנה על הפנים שלהן, והן שמות הרבה חומר איפור על הפנים.
לאחר שאיפרתי את הפנים בצורה נכונה עם בסיס האיפור ,עברתי לאפר את העניים ,עם צליות האיפור שאתם רואים בתמונה למטה,
ככה גם לגבי הסומק והשפתון בחרתי לאפר את הנפים שלה.
את התסרוקת התאמתי היטב ,לכול האיפור ,ולמבנה הראש של הלקוחה, היא לקחה לי זמן לא מבוטל ואני בסך הכול מאוד מרוצה מהתוצאה הכללית
אם גם את רוצה שאני יאפר ויסרק אותך ,לי קוראים אילה כהן ויש לי עסק של איפור בירושלים ., אני מאפרת מקצועית כבר הרבה זמן עם ותק וניסיון עשיר ,נתראה בשמחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה