יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של גברת עם קצת צלקות - מיני פרוייקט תמונה 3



והנה אני בעבודה שאני יכולה להתגאות מהטובות שעשיתי באיפור ואפילו בתסרוקת, לא רק בגלל היופי של האיפור עצמו של האיפור ,כי באיפור עצמו אני בכלל לא חושבת שהתעליתי על עצמי , האיפור הזה הוא איפור סטנדרט שאני בתור מאפרת מקצועית ,יכולה לעשות לכול לקוחה ,ואפילו בלקוחות מסוימות אני יכולה להגיע לרמה הרבה יותר גבוהה ,אני מדברת בו על השינוי שהאיפור שלי עשה עבור אותה גברת.
איך האיפור הצליח לגרום לה להיראות הרבה יותר טוב ממה שאני רק יכולתי לדמיין שרק התחלתי לאפר אותה.
כאשר אני מאפרת מישהי, בדרך כלל העניין כבר ברור לי בראש איך שאני מאפרת אותה, ואיך אני בדיוק מסרקת אותה ,כלומר ההחלטה כבר צצה לי בראש כעבור דקות בודדות.
אבל פה היה לי משהו קצת יותר מורכב ,כי תווי הפנים שלה קצת היו יותר מורכבים.
הייתי צריכה להסתיר שם כמה דברים כי שאתם רואים בתמוה למטה .
תחילה אני מודה שקצת לא הייתי בטוחה בעצמי שאני אכן יכולה לצלוח את הפרויקט הזה, ואני עלולה להיכשל בכישלון חמור , ולא לאפר אותה כפי שאני יודעת ,וכפי שאני מחויבת כאמנית איפור.
והנה טיפ טוב, לכול נושא בחיים וזה כולל איפור, בחיים אל תאמרי נואש , אם יש לפניך מטלה שהיא קשה לפי דעתך , ואת לא רואה איך את פותרת אותה, תתחלי את המטלה הזאת, באמונה שיש לך את הכוח לפתור את הבעיה , ותאמיני לי שהסיכויים שלך לפתור את כול העניין גדולים מאוד.
על הגברת – אז כמו שציינתי במאמרים האחרונים שלי , אני מסקרת מיני פרויקט של נשים מבוגרות, שבהם אני מציגה את גם החלק שבו אני מראה שיש לי את היכולת לאפר גם נשים בגיל מבוגר יותר. והכול במסגרת הניסיון להגדיל את טווח העסק של איפור בירושלים שלי.
הגברת הזאת גרה באחד מהיישובים שקרובים לירושלים ,היא כנראה מצאה אותי דרך חיפוש במנוע חיפוש גוגל.
לאחר שיחה אתה שבה היא הסבירה לי, בדיוק לפני מה אני ניצבת ,אם כי אני חייבת להודות שבטלפון תוך כדי שיחה לא שיערתי עד כמה האיפור הזה יהיה מורכב, סגרנו על שעת הגעה ,כמובן על מחיר.
על האיפור עצמו  -קודם כול התחלתי ,כאשר אני בטוחה שהפנים שלה נקיות מכול חומר איפור או כול לכלוך אחר שימנע מהאיפור לשבת יותר טוב על העור.
לאחר מיכן יישמתי לה קרם לחות, בשני פעימות על עור הפנים. פעם הראשונה שרק העור יתרגל לזה והפעם השנייה הצורה יותר יסודית.
לאחר מכן עברתי לאפר אותה עם בסיס האיפור (מייק אפ) , כאן המשימה הייתה יותר קשה ,כי מצד אחד לא רציתי לפוצץ בחומר איפור ומצד שני רציתי להסתיר כמה שיותר את הפגעים בעור .
לאחר שילוב נכון של גוון עור הפנים ,עם נגיעות נכונות בפנים שלה.
אני חושבת שהאיפור הזה פשוט יצא מושלם.
לי קוראים אילה כהן , אני מפתחת עוד יותר את העסק של איפור בירושלים ,למרות הקשיים שעכשיו אני נמצאת בהם ,לא קל להיות היום מאפרת מקצועית ,ואני מקווה שהיה בסדר ואני יוכל לשרוד את עולם היופי.
אילה כהן מאפרת בצורה מקצועית גברת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה