יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית- באיפור של גיסה של כלה עם כיסוי ראש



ואם קודם סיקרתי את כול העניין של איפור הכלה שעשיתי בתור מאפרת מקצועית  ,תזכורת: זה היה בפוסט הקודם ,אז  עכשיו אני רוצה לספר לכם שהיה המשך לזה ,אני לא איפרתי רק את הכלה באותו יום אלה גם התברכתי בכך שהייתי צריכה לאפר את גיסתה של הכלה, וגם אחרי זה את אימא שלה שאת העבודה של האיפור שלה אני יסקור בהמשך.
האיפור של הגיסה, היה איפור מאוד קל עבורי ,כי לא הייתי צריכה להתאים אותו לתסרוקת ,בגלל שהגיסה חובשת כיסוי ראש.
אני כול כך מעריכה את ההחלטה הכול כך אמיצה הזאת של בחורה לחבוש כיסוי ראש, אני עך אף היותי בחורה דתייה איני נוהגת בחיי היום יום לחבוש כיסוי ראש ,אלה אני מקפידה לעשות את זה רק בשבתות וחגים.
אני רק רוצה להדגיש משהו, זה שהאיפור של בחורה שלובשת כיסוי  ראש דורש ממני פחות התחשבות בתסרוקת זה ממש לא אומר שאני צריכה פחות להתחשב במאפיינים אחרים כאשר אני מאפרת.
ההפך כאשר אני מאפרת בחורה עם כיסוי ראש אני יותר צריכה להשים לב לפרטים הכי קטנים , ואני כן אפילו גם צריכה להתחשב בכיוסי הראש שלה ,אחרת האיפור לשי נראה כמו איפור מאולץ. שבכלל לא התחשבתי בו, ובשינויים שאני צריכה לעשות באיפור, וגם כאן את השינויים שעשיתי באיפור היו בגלל כיסוי הראש.
על הבחורה עצמה – כמו הכלה שאיפרתי קודם לכן אני יכולה להגיד לכם שהגברת הזאת , הייתה כול כך עם גישה חיובית ,על אף היום המאוד   מרגש, היא הייתה מאוד נינוחה ונתנה לי לאפר אותה בצורה כזאת שאני יכולה לעשות את העבודה שלי בצורה טובה ,ובתנאים שכול מאפרת מקצועית צריכה שיהיו לה על מנת שהאיפור יצא הכי טוב שרק אפשר.
מה עוד דבר שמאוד עזר לי ,הוא שהגברת הזאת הייתה גם ליד הכלה כאשר איפרתי וסירקתי את הכלה ,זה דבר שמאוד  עזר לי ,הלוואי שאלו היו התנאים כול פעם כאשר אני הולכת לאפר כלה ומשפחתה.
על האיפור –בגלל כיוסי הראש , הייתי צריכה להשים לב בצורה יותר יסודית ,לדברים בולטים וטובים בפנים של הלקוחה, וכפי שאתם רואים, לגברת יש עניים פשוט מדהימות ,ואני ישר שמתי לב אליהן לכן לאחר השלב שבו כבר סיימתי עם בסיס האיפור, עברתי ישר לאפר את העניים על צלליות איפור שיתאימו לצבע המשגע של העניים שלה ,אבל לא צבעים יותר מדי כהים ,כי אחרת אני בעצם לא מתייחסת לעניין כיוסי הראש.
אבל מה שבכול זאת עשיתי הוא שהעברתי קו של עיפרון תוחם על העניים, זה גרם לאיפור לתת פוקוס יותר חזק על העניים.
שאר האיפור כמו השפתון או הסומק – איתם איפרתי כפי שאתם רואים בתמונה למטה בצורה כזאת, שיהיו בהרמוניה נכונה עם איפור העניים.
לי קוראים אילה כהן ,יש לי עסק של איפור בירושלים ,אבל אני מאפרת עד הבית לכול חלקי הארץ, אם תרצי גם את שאבוא עד אלייך אני מאוד אשמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה