יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

אילה כהן היא מאפרת מקצועית עד הבית - כלה חדשה לשנה שהייתה דווקא דיי מועטות עם כלות



והנה עוד כלה שזכיתי לאפר בתור מאפרת מקצועית בשנה החולפת. אני אומנם מודה שהשנה לא היו לי הרבה כלות בכלל בעסק שלי שהוא ברובו איפור בירושלים . אבל שכן הגיע כלה אחת זה האיר בתוכי כאילו שהייתה לי ממש שנה מוצלחת בתחום של הכלות.
תמיד אומרים על כלות שהם לקוח מאוד מורכב וקשה לפיצוח, וזה לא רק אומרות המאפרות או מעצבות השיער ,אתם יכולים לשאול את כול נותני השירות בתחום.
אני יכולה להבין כלה למה היא כול כך דורשת הרבה דברים ,ולמה חשוב לה ,לקבל את האיכות הכי גבוהה שהיא יכולה ,זה בגלל שמן הסתם זה היום הכי חשוב בחיים שלה ,והיא רוצה באמת להיראות הכי טוב.
התפקיד שלי בתור מאפרת הוא תפקיד מכריע בכול העניין הזה, אם אני מפשלת עם הכלה ,אני גורמת קודם לי נזק עצום שכן אחרי זה השם הטוב שלי שבניתי בעמל רב לעסק שלי של איפור בירושלים יורד לטמיון, וגם אני פשוט הורסת לבחורה שבאמת רציתי לתת לה את הטוב ביותר ביום חשוב כול כך.
וזה למה אני תמיד אומרת לכלות לא לוותר על איפור הניסיון, שבאיפור ניסיון מעבר לזה שאת בודקת את האיכויות שלי בתור מאפרת, את גם בוחנת את האפשריות השונות של איפור שיתאימו לך.
הכלה הבאה היא פשוט מתנה משמיים , כול הקלישאות הדיי צודקות לגבי כלות פשוט לא תופסים עליה.
קודם היא הייתה מאוד ענווה ,והיא קיבלה פרופורציות נכונות לגבי התחתונה שלה ,זה לא שהיא הייתה יותר מידי שאננה, או לא אכפתית , אבל היא לקחה את כול עניין החתונה בעניין יותר רגוע.
אני זאת שהייתי צריכה לשכנע אותה על איפור ניסון ,למרות שהיא כבר מכירה את העבודות שלי , והיא הגיעה אליי דרך המלצות של חברות שכבר התאפרו אצלי.
באיפור ניסון ,יותר עסקתי באייך להתאים את האיפור בצורה יותר נכונה לפנים שלה ולאופי שלה ,מאשר לנסות לקבל את התפקיד של המאפרת ביום של החתונה, כי זה כבר היה בכיס שלי.
וזה ממש לא גרם לי להוריד הילוך בכול הנוגע לרמה של האיפור ,אלה ההפך הרצון להוכיח את עצמי רק גבר.
על האיפור – את האיפור עצמו איפרתי כאשר אני מתבססת על איפון שלקחתי מאיפור הניסיון ,אך עם כמה שינויים ,שהכלה רצתה ביום עצמו של החתונה ,למזלי לקחתי את השינויים שהכלה רצתה בחשבון וגם התכוננתי לזה בהתאם, האיפור לא ערך הרבה זמן כי כבר ידעתי בדיוק מה אני הולכת לעשות עם איפור.
עוד דבר התסרוקת הזאת במקור היא של בחורה שראינו בתוך קטלוג ,אך אני נתתי לה פרשנות קצת אחרת, עם שיפורים קטנים שלי.
אני חושבת שיצא לי ממש טוב כול עבודת האיפור הזאת , קוראים לי אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית, רוב העיסוק נכון לעכשיו הוא איפור בירושלים ,אך בהחלט אני מגיעה לכול מקום בארץ, אשמח לכול הזמנה של השירות שלי ,ולא אכפת לי לאן יקראו לי , או מהי מטרת האיפור או התסרוקת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה