יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - על מה תעשי כאשר אינך מרגישה טוב ויש עבודה באיפור



אתם מכירים את הקטע הזה ,שאתם מתכננים איזהו משהו חשוב, ואתם מכינים את עצמכם אליו, ברמות של מיקוד שיא .ואז מגיע הקטע הזה ,שפתאום אתם מקבלים ,כאב ראש יחד עם חום ובחילות, שפשוט גורמים לכם, להרס התוכניות.
אצלי שזה קורה זה הורס לי המון דברים, צריך להיות לי שבוע מטורף של עבודה שבוע הבא באיפור ותסרוקות, כמעט כול יום אני מאפרת מישהי ,וזה אחרי תקופה מאוד חלשה בעסקים, שאני אומרת תקופה חלשה אני מתכוונת לזה שכמעט כול התקציב המשפחתי בא מהמשכורת של בעלי.
שזה דבר מאוד לא טוב לתא המשפחתי ,ולי בתור מאפרת מקצועית .
ועכשיו בא לי העניין הזה שאני מושבתת וזה עוד שיש עבודה והמון עבודה.
אז כמובן שדבר ראשון הלכתי לרופא ,על מנת "שיתקן " אותי מהר . יש לי רק סוף שבוע להבריא והמצב שלי לא נראה טוב.
אני כנראה פשוט ידחוף כול מיני תרופות ברגע האמת ואני ילך לאפר את הלקוחות שלי ,כאילו כלום לא קרה.
מזל שרוב האיפור שיש לי הוא איפור בירושלים ,ושלמעט לקוחה אחת אני לא צריכה לצאת גבולות ירושלים.
ואת האמת אני די אופטימית לגבי מה שיקרה , אבל דבר אחד שאני לא ממש שקטה עליו ,והוא הבעיה שנוצרת לי כאשר אני לא יכולה לתפקד ,אני מתכוונת לזה שאני תמיד צריכה להיות בריאה בצורה מלאה, וזה על מנת שאני לא יצטרך לפספס לקוחות של איפור , ושכול העסק שלי של איפור בירושלים לא ייפול בגלל כול זה.
אני חושבת שאני צריכה לשתף יותר קולגה שלי ,שאני ממש מתחברת לטעם האישי שלה באיפור ,על מנת שאם קורה לאחת משינינו כזה דבר חס וחלילה ישר יהיה מי שיגבה אותי או לחליפין אותה.
אבל בכול זאת השיתוף פעולה הזה הוא לא הכי כדאי שאפשר ,כי קודם את כמובן מפספסת כסף, דבר שני את מחטיאה לקוחות קבועים פוטנציאלים, וזה דבר שהכי חבל לעסק, עוד דבר נוסף כול ההתקדמות של העסק שלך נעצרת ,כי כול לקוחה מרוצה , תביא לבסוף את החברה שלה או את הבת משפחה . ככה שמה שאני אומרת שאם את רוצה למצוא לך מאפרת שהיא מעיין מחליפת מקום. אולי כדאי שתמנעי בכול הנוגע לזה , ותשתמשי באפשרות כזאת , אם באמת ניסת את כול הפתרונות ואת באמת בחוסר תפקוד.
עוד דבר קטן לפני שאני מסיימת וזה טעות של כול בחורה או מאפרת שאני מכירה .
חובה עליך ,להילחם בחוסר ההרגשה הטובה. וזה אומר ללכת לרופא עם צריך או לרוקח של מוצרים טבעיים שידע בדיוק איזה סוג של תזונה אפשר לתת לך על מנת שכול ההגדרה הלא טובה תעלם.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית למעלה מ-10 שנים אם אהבת את המאמר הזה ,ואת גם רוצה לראות את איכויות האיפור שלי , אשמח שתזמיני אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה