יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - איפור של בחורה ירושלמית ( ודיי גם שכנה שלי )



ולפינה הכי חמה שיש לי בלב, וזה איפור בירושלים ,אני כול כך אוהבת לאפר בעיר שלי, אני מאוד אוהבת את הסביבה שלי ,ומחוברת אליה, כאשר מגיעה אליי לקוחה שהיא מירושלים, אני מרגישה שאני מאפרת את שכנה שלי.
לא שאני מתבאסת שיש לי לקוחה שהיא מחוץ לירושלים.
תשאלו כול מאפרת מקצועית שגרה בירושלים עד כמה האיפור של הבחורות שם הוא ייחודי ,אני לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה, אבל יש משהו שהוא מאוד מיוחד באיפור הזה.
אני הולכת הרבה למשל בתל אביב ,אני יכולה להבטיח לכם שאני יכולה לזהות בחורה ירושלמית רק לפי האיפור שלה
ואת הבחורה הבאה שאני רוצה לסקר את עבודת האיפור שעשיתי עליה, אני רוצה להציג כירושלמית אמתית ,ומה הזה אומר קודם כול יש לה את ההתנהגות שכול כך דומה לבחורות הירושלמיות ,יש לה גם את הלב הרחב הזה.
היא בכלל הגיעה אליי לאיפור ותסרוקות במקריות מוחלטת ,לפי מה שהבנתי היא כבר סגרה עם מאפרת שתאפר אותה לאירוע שיש לה במשפחה ,אבל משום מה אותה מאפרת הבריזה לה ,מה שגרם לה לחפש מאפרת אחרת ועל הדרך למצוא אותי ,אני חושבת שהיא מצאה אותי דרך מנוע החיפוש גוגל.
דרך אגב אני רוצה לציין עוד משהו לפני שאני מתחילה לסקור את האיפור כולו, וזה שגם את אימא שלה אני איפרתי אבל משום מה אני פשוט לא מוצאת את העבודה של האיפור, כנראה לא צילמתי את זה וחבל ,אבל אני מבטיחה לנסות לחפש את עבודת האיפור הזאת כי זה יצא לי ממש טוב.
על הבחורה –אז כפי שציינתי אני הכרתי אותה דרך האינטרנט. מדובר בבחורה מאוד חייכנית עם שמחת חיים שלא הייתה מביישת אף אחד, מה שאהבתי אצלה את החכמה להבין כול דבר במהירות.
אני יכולה להגיד שגם מאוד נהניתי מהנעימות של הגברת הצעירה הזאת, היא מאוד התרגשה לאירוע שבגללו באתי לאפר אותה ,אבל בכול זאת היא שמרה על קור רוח ,ונתנה לי לאפר ולעצב לה את השיער כמו גדולה ,ועל זה אני פשוט כול כך מכבדת אותה.
על האיפור – את האיפור התחלתי שאני בכלל מסירה מהפנים שלה שאריות של איפור קודם ,עשיתי זאת בעזרת מגבונים להסרת איפור מאוד איכותיים שאני נוהגת לשאת איתי לכול מקום שבו אני מאפרת. לאחר מכן אני החלתי לה על הפנים קרם לחות בצורה מאוד יסודית.
בבסיס האיפור בחרתי בגוון שהתאים בדיוק לעור הפנים שלה.
ככה גם לגבי הצלליות של האיפור שלפי דעתי היו החלק הכי חשוב בכול האיפור הזה ,כי לפי צלליות האיפור בחרתי, איך יראה כול האיפור.
בשפתון ובסומק- בחרתי בגוונים שאתם רואים ,כי רציתי ליצור הרמוניה טובה עם צלליות האיפור.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית כבר הרבה מאוד זמן אם תרצו את השירות של האיפור שלי אני גם מגיעה עד הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה