יום שני, 28 בדצמבר 2015

מאפרת מקצועית אילה כהן - על למה איפור הוא עניין שצריך להשקיע בו



מחיר הוא דבר מאוד מכריע ,כאשר מחליטים על לקחת מאפרת מקצועית , אני מודעת לזה שיש הרבה מאפרות בירושלים שכמעט ועובדות חינם , מאוד מעניין אותי למה זה קורה, למה המחיר שאני מציעה לפעמם מכפיל מחיר של מאפרות אחרות. האם אני נהנית לגזול לקוחות שלי ?
אז יצאתי לחקור את הנושא ,והקדשתי לזה המון זמן מזמני , ואני רוצה לכתוב אפילו מאמר בנושא, למה האיפור שלי קצת יותר יקר ממאפרות אחרות.
אז קודם כול לפני שאני מתחילה, יקר היא מילה יחסית, השאלה היא יחסית למה יקר.
יחסית לזה שיש מאפרת שלוקחת עלות לכלה גם איפור וגם תסרוקות 600 שקל , או זול למאפרת ומעצבת שיער שלוקחת לכלה מחיר של 3000 שקל.
בואו נסכים לרגע ששני המחירים הם לא הגיוניים, ויש פה משהו מסריח משהו פה לא נראה לי.
אני במאמר הזה יתמקד בשני המאפרות ונראה מה הסיבה של המחיר של כול אחת מהם.
היקרה – מאפרת שהיא מאפרת יקרה, לרוב אוחזת בפרסום רב ,כמעט כולם מכירים את השם שלה, והיא לרוב גם מורה באיזה מכללה של איפור, אני יכולה להבטיח לך ,שמוצרי האיפור שלהם נמנים עם השורה הכי מובילה של חברות האיפור, מאפרת כזו היא מאפרת מקצועית ברמה מאוד גבוהה, אחרת לא הייתה שורדת רגע בעסק, מן הסתם יש לה קהל לקוחות עצום ,והיא יודעת גם לשווק את עצמה בצורה שלי לפחות מעוררת קנאה.
אין כמעט חסרונות למאפרת כזו.
אם יש כאלו והם הבולטים שהמחיר שלהם פשוט לא מוצדק ביחס לתמורה שהם נותנות ,אני יכולה להגיד את זה בבטחה ,כי עם כול הצניעות שיש בי ,בכול השתלמות שכבר עברתי עם אמן איפור כלשהו מהארץ או מחו"ל הושוויתי למאפרת ברמה של המאפרות המובילות בארץ.
נאמר לי במפורש שרק מה שחסר לי זה הפרסום ששלהם יש.
ומול עניי גם אותם אמני איפור ששיבחו אותי ,ידעו להגיד גם למאפרות אחרות קבל עם ועדה שאין להם הרבה מה לחפש במקצוע.

מאפרת זולה – אני לא מכירה אף מאפרת ,וכמה שהיא אומרת שהיא עושה את זה לגמילות חסדים ,שנותנת מחירים זולים ,והרמה שלה באיפור, נחשבת לרמה מינימאלית ,אם את רוצה באמת להתפשר על איפור ,חבל שתזמיני אחת כזאת ,פשוט תרכשי את מוצרי האיפור שאת צריכה ,ותאפרי את עצמך , ולא משנה אם את הכלה ,אז גם חברה שלך תוכל לאפר אותך.
אין מאפרת שנותנת מחירים זולים ומשתמשת במוצרי איפור בעלי רמת פרמיום , כמקובל אצל מאפרת מקצועית אמתית.
אני יכולה לספר לכם ,שלפני 5 חודשים הוזעקתי לאירוע ,על מנת לעשות או יותר נכון  איפור לכלה באמצע החתונה שלה כי האיפור שלה פשוט נזל לגמרי ,המבוכה שהייתה לכלה הייתה עצומה.
לי כאב הלב. ברור שתיקנתי את המצב מהר, ומזלה של הכלה שהייתי רחוקה מהאירוע בדיוק 20 דקות נסיעה.
אבל אם את לא רוצה דברים כאלה, בין אם את כלה או שאת באירוע חשוב, תחשבי טוב, על איזה מאפרת ומעצבת שיער את בוחרת
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית למעלה מ-10 שנים עם ניסיון עצום באיפור. אם תרצי שאני יאפר אותך אני מאוד ישמח לזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה