יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

אילה כהן היא מפרת מקצועית - באיפור של אמנית איפור אחרת



עניין מורכב זה לאפר מי שהיא מאפרת מקצועית בעצמה. אני בדרך כלל במקרים כאלה ממש חוששת שזה קורה. כי אני לא רוצה להיכנס למעיין תחרות סמויה עם מי שאני מאפרת.
אני יכולה להגיד שבכול המקרים ללא היוצא מן הכלל דווקא יותר הרווחתי שהלכתי לאפר את המאפרת.
אבל תמיד שאלתי את עצמי למה אותם מאפרות, מזמינות אותי לאפר אותם, ועוד ביום של אירוע שהוא כול כך חשוב לעצמם. מה הם לא סומכות על הרמה המקצועית שלהם, ושהם לא יוכלו להביא את עצמם לרמה נאותה כזאת מבחינת מראה?
אני יכולה להעיד על עצמי שמעולם לא הזמנתי מאפרת אחרת שתאפר אותי , וכול זה היה נכון עד החתונה שלי , אז הגעתי להבנה פשוטה, שאת האיפור הכי יפה שאני יכולה לעשות על עצמי, יעשה רק על בחורה אחרת שתאפר אותי.
ולא משנה כמה שאני יעמוד מול המראה, ולמה זה קורה .למה אני לא מסוגלת לאפר את עצמי, באיכות טובה כמו שאני מאפרת את שאר הלקוחות שלי?.
למה גם אותם מאפרות אחרות מזמינות אותי או מאפרת אחרת על מנת שתאפר אותם?.
לאחר שבאמת חקרתי את זה לעומק הגעתי להבנה הפשוטה ,שהכושר שיפוט שלי כלפי עצמי אינו אובייקטיבי.
אני נוטה לפרש את היופי של עצמי בצורה שונה ממה שמאפרת אחרת מפרשת את זה.
מה שגורם לאותה מאפרת להביא את המראה שלי למצב הרבה יותר, ממה שאני עם כול שנותיי כמאפרת. לא יכולה להביא את עצמי.
ככה גם לגבי הלקוחה הבאה שאני רוצה להציג ,הגברת הזאת עובדת לפרנסתה בסלון יופי ,שמן הסתם מכיל את כול עניין האיפור והתסרוקות.
הניסיון שלה בעולם האיפור הוא מאוד עשיר, והיא יודעת היטב איך להתאפר.
היא הבינה היטב את העניין שכדאי שמאפרת תאפר אותה ולא היא ביום האירוע שלה.
והזמינה אותי שאני יאפר אותה.
אני יכולה לציין שהאיפור שלה היה בשיתוף פעולה, ואני אפילו לא יכולה לקחת קרדיט מלאה על האיפור כי ברובו הגדול היה לה את הדעה שלה שבו היא ביקשה לאפר אותה בסגנון שיותר מתאים לאופי העבודה שלה ,מאשר לאופי העבודה שלי כמאפרת.
אני יכולה לספר שמכול האיפור הזה דווקא לקחתי המון ידע, שלפי דעתי עוד יעזור לי להקים בצורה יותר חזקה את כול העניין של העסק שלי שהוא איפור בירושלים.
מעבר לכול מיני רעיונות שלקחתי בנושא האיפור, גם לקחתי רעיונות באייך לנהל בצורה יותר נכונה את העסק שלי.
וכפי שציינתי בהתחלה אין לי ממש סיבה לחשוש כאשר אני ניגשת לאפר קולגה שלי בעולם האיפור והתסרוקות, אני תמיד יכולה רק להרוויח מזה.
לי קוראים אילה כהן , אני מאפרת מקצועית כבר כול כך הרבה זמן , ואני מנסה להרים גם להרים את העסק של איפור בירושלים שלי . אם גם את רוצה איפור אפילו מחוץ לגבלות ירושלים אני מאוד ישמח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה