יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית בירושלים - מדברת על התקופה היבשה בעסק ועד כמה קשה להצליח בירושלים



לאחרונה אני חושבת לעצמי למה הקושי שלי הוא כל כך גדול למה הרבה מאפרות בירושלים פורסות זחל כמו שאומרים בהגה הצבאית ופשוט לא ממשיכות עם העסק של האיפור ,האם יש משהו בעסק של איפור בירושלים שגורם לנו למאפרות, פשוט לפרוש ולא להמשיך לעסוק בו.
מהו הדבר הזה, למה אני רואה הרבה מאפרות או אמני איפור במרכז הארץ פשוט הולך להם הרבה יותר טוב אילולא היו בירושלים, אני תמיד מנסה לפצח את השיטה, מהו הדבר הזה ,האם זאת סיבה יחידית?.
האם יש עוד דברים שגורמים לכול העניין של איפור ליפול האם מאפרת מקצועית בירושלים היא ברמה יותר נמוכה ממאפרת שנמצאת באזור המרכז.
אז בתקופה החלשה הזאת של העסקים עשיתי פשוט מחקר מקיף שיעזור לי לצלוח את התקופה האיומה הזאת בעסקים אני מקווה שהנוסחה שאני מייצרת בעקבות מה שאני הולכת לכתוב כאן , תחיה את העסק שלי שאני יוכל להמשיך להיות מאפרת.
הסיבה הראשונה לכך – ירושלים היא עיר הרבה יותר עניה מערים אחרות במרכז, אם אני מתסכלת על זה בעלי המקצועות החופשיים בירושלים , הם לא רבים כמו שלמשל יש בתל אביב, וזה למה אני בשום פנים ואופן לא יכולה לתת הצעת מחיר כמו שמאפרת במרכז נותנת, זה פשוט לא אפשרי אף לקוחה לא תיקח אותי
הסיבה השנייה – אולי חושבים שירושלים היא עיר של מיליון תושבים ככה שבאופן טבעי מספר הלקוחות שלי אמור להיות עצום במספרו , אבל זה לא נכון ולא מדויק, בירושלים יש המון סוגים של אוכלוסיות כאשר לגדולות שבהם לצערי אין לי דריסת רגל ,בגלל שהם נקראות קהילות סגורות כמו למשל החרדים ,או ערבים שהם פלח עצום מהאוכלוסייה הירושלמית.
הסיבה השלישית – ריבוי של קולגות למקצוע, אני יכולה להגיד שמספר המאפרות ביחס לאוכלוסייה הוא פשוט מהגבוהים בארץ ככה שעל כול לקוחה של איפור ותסרוקות, התחרות היא פשוט עצומה. ככה שאת ממש צריכה להיות מאפרת טובה כדאי להתעלות מעל כול מאפרת בירושלים אחרת.
 
הסיבה הרביעית – חוסר מודעות ,עכשיו חס וחלילה אני לא אומרת שהבחורות הירושלמיות אינן מטופחות ,אבל את האמת אי אפשר להשוות בין רמת המודעות שיש באיפור במרכז, בהשוואה לרמת האיפור בירושלים, כול הסגנון הירושלמי הוא פשוט אחר, ואני לא מדברת פה רק על איפור אני מדברת עוד על הרבה דברים כמו לבוש תסרוקות.
אז מהו הפתרון שלי לכול זה ?.
אני מפרסמת מאוד חזק את השירות שלי של איפור עד הבית לכול חלקי הארץ ,אני חייבת לפרוץ את גבולות ירושלים וזה לא היה קל אני כבר יודעת ,אבל אם אני רוצה שהעסק שלי ישרוד ,ואני יוכל להביא פרנסה הבית, שתעזור לי להמשיך לעשות את מה שאני הכי הרבה אוהבת שזה איפור.
השם שלי הוא אילה כהן ,אני מאפרת מקצועית מאוד מנוסה בתחום , מאוד אשמח להזמנה של כול לקוחה מכול מקום בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה