יום חמישי, 14 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית -באיפור מהפקה הראשונה שלי - איכס!



אני עדיין בתוף פרויקט הסיקור של עבודת האיפור הראשונות שלי בתור מאפרת מקצועית , אני חושבת שבעיקר אני תורמת את עצמי להרבה מחשבות ממש טובות של אופטימיות, כי כשאני רואה את התמונות האלה ,אני חושבת שאולי בכלל חבל שבכלל נכנסתי למכללת איפור ללמוד איפור ,החויה בכלל לא טובה ,אני כול כך כועסת על המדריכה של אותו יום צילומים שהיא כיוונה אותי לתוצאה כזאת של איפור.
אני חושבת שיש פה כוונת זדון ,כי אני לא יכולה להבין איך היא הוציאה בחורה כול כך יפה בצורה כול כך לא טובה.
התמונות האלה מבחינתי הם שחר ההיסטוריה שלי בתור מאפרת ,אני חלילה לא מזלזלת בהם אבל אני יכולה להגיד שיכולתי בתור מאפרת מקצועית לתת עוד קצת מעצמי ולהוציא עבודת איפור הרבה יותר טובה.
אני חושבת שאולי הייתי צריכה לתת יותר לעצמי את החופש לאפר, ולא לתת למדריכה שלי באותו יום צילומים להכריח אותי לאפר.
אני יכולה להגיד שהתחברות עם המאפרות האחורית שלמדו איתי יצרה קשר חברי וזה אולי הדבר היחידי שיצא חיובי מכול הלימודים במכללה של האיפור הזאת.
את העבודה הבאה ,אני רוצה להציג באור קצת יותר אופטימי, מדובר בחברה שלי ,שהייתה איתי בשירות לאומי שנינו ,היינו מבלות המון ביחד ובשבילה זה היה מאוד ברור שהיא באה לדגמן בשבילי באותו יום צילומים.
אני רק מצטערת בפניה על האבל האיפור שלי בשילוב מאוד לא ידידותי עם "המקצועיות" של הצלם הוציאו עבודת איפור כזאת.
למה אני כול כך שלילית לגבי התמונה הזאת ?
1. המייק אפ – לא טושטש כמו שצריך ,וגם לא בדיוק ניקיתי את הפנים כפי שאני עושה היום לפני שאני מאפרת מישהי, הגוון שלו לא היה תואם במלואו לצבע עור הפנים של החברה שלי.
2. צלליות האיפור – בצלליות האיפור, לא נעשה טשטוש יסודי ,אני חושבת שבגלל המדריכה רצתה לפנות את הבמה למאפרת מלמדת אחרת היא החשה את צעדיי באיפור ,ככה שלא עשיתי פינישים אחרונים כמקובל אצל כול מי שמתעסק באיפור, עוד דבר לגבי הצלליות ,אני בכלל חשבתי שמאוד יתאימו לבחורה הזאת, צלליות יותר כהות אבל המדריכה ,חשבה אחרת ואני בכלל חושבת שהבחירה בגוון הזה של הצלליות שהיא לא פחות מאשר מזעזעת.
3.שפתון – שפתון זה פנינת החן היחידה בכול האיפור הזה ,ואתם יודעים למה?
כי אני זאת בחרתי את הגוון הזה
4. סומק – וואי זה אני חושבת שזאת הטעות איפור הכי קריטית שציינתי עד עכשיו ,אני פשוט לא יכולה לספר לכם עד כמה אני מצטערת על הבחירה בגוון הזה.
אז היו לי טעויות באיפור, אבל היום כאשר אני מאפרת מקצועית עד הבית  ,אחרי 11 שנה ,אני יכולה להגיד שעברתי דרך ארוכה בעולם האיפור.
אם את רוצה לראות את שאר עבודות האיפור המוצלחות שלי את יכולה לבקר את שאר המאמר כאן בבלוג הזה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה