יום שלישי, 19 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית כותבת על היום צילומים בתל אביב לפני 8 שנים



ואני ממשיכה בסיקור של היום צילומים שעשיתי בתל אביב. במאמר הקודם לא ציינתי ,שכול מוצרי האיפור שעשיתי בהפקה הזאת לא נוסו קודם לכן על ידי ,רציתי לראות מה האיכות שלהם וזו הייתה הזדמנות אדירה בשבילי, את מוצרי האיפור האלה קיבלתי כהמלצה של מאפרת מקצועית שמאוד הייתי מחוברת אליה. והיא המליצה לי בחום לפחות לנסות אותם.
הסיבה לכך שהסכמתי בכלל לנסות אותם הייתה הועבדה כי הם זולים משמעותית מהמוצרים איפור שבהם השתמשתי.
אני יכולה אולי לחלק את החוויה של המוצר האיפור האלה לשלוש חווית , חווית הקניה שלא הייתה פשוטה בשבילי, המחיר עצמו, וכמובן האיכות של מוצרי האיפור.
כאשר אני בוחרת חברה חדשה של מוצרי איפור אני לוקחת את שלושת המרכבים האלה ושוקלת בכובד ראש אם כדאי לאמץ את החברה החדשה ,ולרכוש הרבה מוצרים כאלה לעסק של איפור בירושלים שלי.
שוב אני לא קונה רק מוצר איפור אחד ,אני מאפרת מקצועית וכל כן אני צריכה לרכוש כמה שיותר מוצרי איפור מאותה חברה אם אהבתי. אם לא אין לי בכלל מה לטרוח ולקנות אפילו מוצר של איפור אחד.
המחיר – לא בדיוק מה שהחברה שלי המאפרת בישרה לי המחיר לא שונה מהותי, מהמחיר של מוצרי האיפור שבהם אני משתמשת ,אני יכולה להגיד שהוא נמוך אולי ב20 אחוז מהמוצר איפור שאותם אני קונה ,ועוד בכלל עם השיטה של הקניה של מוצרי איפור באינטרנט ,אני יכולה לקנות את המוצר איפור שבהם אני רגילה, במחיר אפילו יותר זול מהמוצר איפור האלה. ככה שבסופו של דבר העניין של המחיר לא משחק תפקיד עבורי ואם זה רק תלוי בזה אני כמובן נשארת עם המוצר איפור שלי.
חווית רכישה – כאשר נכנסתי, לחנות של מוצרי האיפור קודם התרשמתי מהיופי של המקום ,ישר קפצה יועצת יופי ,שטוענת שהיא מאפרת בעצמה ,ומציעה ,עזרה ,בפועל לאחר כמה דקות מתברר שמדובר באשת מכירות ,לא הכי חכמה שיש ,שהמטרה שלה היא בכלל לדחוף כמה שיותר מוצרים אל עגלת הקניות שלי ,כנראה שיש שם עניין בונוסים מאוד לא אהבתי את העניין הזה. אני מאוד לא התחברתי לחוויית קניה של מוצרי האיפור האלה.
איכות –בכוונה השארתי את הנושא הכי חשוב הזה לנושא האחרון, וזה למה כי האיכות של מוצרי האיפור האלה הייתה ברמה סבירה מינוס, ואין מצב שאני משתמשת בהם על לקוחות שלי , אם אני מאפרת בצורה מקצועית מישהי ,אין מצב שזה יהיה עם מוצרי האיפור של החברה הזאת.
עמידות בינונית ,גוונים לא משהו.
אז ההחלטה הסופית שלי היא לא ללכת ולרכוש את מוצרי האיפור של החברה הזאת בשום מקום ,ואני בכוונה לא מפרסמת את שמה על מנת לא לפגוע לאף אחד בפרנסה .
אבל אני כן יכולה להגיד שאם יש מוצר איפור שאתן כן מחוברות אליו, תבדקו היטב לפני שאתם מחליפות אותו באחר ,מחיר הוא לא הדבר הכי חשוב במשוואה . זה כול מוסר ההשכל
לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים . לעוד שאלות בנושא ,עוד שאלות על איפור ועולם היופי אני מאוד ישמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה