יום רביעי, 6 בינואר 2016

מאפרת מקצועית - מציגה את הצעד הראשון בעולם האיפור

אני לא יודעת אם אני עושה צעד נכון שאני מציגה את העבודות הראשונית שלי בעולם האיפור ,אני לא ממש מתגאה בהם ,אבל אני יודעת שהם ציון דרך בקריירה ארוכה שבניתי לעצמי ,קריירה שפיתחתי בה את העסק של איפור בירושלים , את כול הדרך שעשיתי בתור מאפרת מקצועית .
העבודות האלה נעשו במסגרת סיום לימודי במכללה של איפור שאת שמה  אני לא רוצה לחשוף ,אני לא חושפת או מפרסמת מקומות או עסקים, שאני לא מרוצה מהם , והמכללה שלמדתי בה היא כזאת אני ממש לא מרוצה.
.
במחשבה לאחור אני חושבת זאת הייתה טעות גדולה ,ללכת למכללה לאיפור אם הייתי חוזרת אחורה בזמן ,כנראה שהייתי הולכת להשתלמויות של איפור אצל אמן איפור ,אני מדברת פה על השתלמויות פרטיות שבו רק אני זאת שלומדת ,אולי זה היה עולה לי הרבה יותר כסף מהכללה של האיפור ,אבל הרמה של האיפור שלי הייתה יותר גבוהה ממה שיצאתי ממכללת האיפור.
אני לא חושבת שיש למכללות האיפור מה להציג לנו בתור מאפרות ,הם לא בדיוק מפתחים אותך כמו שצריך ,אני לא מכירה אף מאפרת בעולם ,שהלכה למכללת איפור והיא הסתפקה רק מהידע שהיא קיבלה שם ,אחרת לא ממש מאפרת מקצועית ,אלה סתם חובבת איפור.
אני מצטערת על הבוטות שלי בנושא, אבל אני חושבת , שזה לא חכמה לבוא לבחורה ולבקש ממנה סכום כסף מכובד ,ולא לספק לה חצי ממה שהיא חושבת שהיא תקבל מבחינת ידע .
אבל זה נושא למאמר אחר ,שכנראה יתפרסם  באתר מאמרים אחר
אני כן רוצה לסקר בפרויקט הזה את העבודות שעשיתי בסוף המכללה.
את התמונה הראשונה אני מסקרת את עבודת האיפור שעשיתי על חברה שלי השם שלה הוא רייזי, אני מבטיחה לכם שהים המראה שלה הוא כמו של דוגמנית –על .
רייזי מאוד עזרה לי היא באה אליי ביום דיי לחוץ שלה על מנת שהצלם "המהולל" שהמכללה שכרה ,יעשה לה כמה תמונות טובות ,בדיעבד התברר כי הרמה שלו היא לא יותר מרמה של צלם פספורטים ,כל יום הצילומים הזה נעשה בסרט נעה ,כאשר עוד בחורות שסיימו איתי איפור, איפרו את חברות שלהם ומחכות לצלם שיבוא ויצלם אותם.
אוי כמה שנאתי את היום הצילומים הזה.
האיפור שבכלל התכוונתי לעשות לה הוא איפור ליום רגיל, ולא איפור ערב ,אך עקב גאונותו של הצלם ,ובחירת התאורה שלו , יצא האיפור יותר כבר ,מה שמתאים יותר לאיפור ערב.
אני ממש לא התחברתי לכול היום צילומים הזה או מה שיצא ממנו , מעולם לא הצגתי אף עבודה כזאת לאף לקוחה וטוב שכך.
יש לי הרבה מסקנות בנושא ואני הולכת לכתוב אותם במאמר נוסף שבו התמקד כפי שציינתי במכללות האיפור.
בכול מקרה אני מאפרת מקצועית בזכות עצמי היום ובעלת עסק של איפור בירושלים , אם תרצי שירות של איפור באמת מקצועי דברי איתי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה