יום ראשון, 17 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית- סוף סוף משהו הגיוני מההפקה הראשונה שלי



ואני כול כך יורדת על עבודות האיפור שעשיתי אחרי המכללה של האיפור בתור מאפרת מקצועית ,אבל מה שהתחלתי אני חייבת לסיים ועל כן אני רוצה להציג לכם את העבודה האחרונה בתחום הזה של היותי מאפרת מתחילה, עוד בטרם שבכלל חשבתי על העסק של איפור בירושלים .
כול הפרויקט הזה עד עכשיו ירדתי על עבודות האיפור בגלל שבאמת לא הייתי מרוצה מהדרך בה גרמו לי לעשות את עבודות האיפור האלה.
אני לא הפרדתי נכון בין הרצון של לאפר בחורה ביום צילומים הזה ,לבין הלחץ העצום שהופעל עליי על מנת שאני יוכל לאפר או לסרק במינימום זמן בגלל ,שהיו למאפרות אחרות גם את הצורך לצלם את התיק עבודות שלהם.
בעבודה הזאת ,החלטתי פשוט שאותה מדריכת איפור יכולה לקפוץ לי ואני יעשה את האיפור שלי כמו שאני רוצה, וכמו שאיפור בירושלים אמתי צריך להיות.
לפעמים בחיים צריך קצת לשבור מוסכמות ,ולמנוע מבן אדם מסוים להיכנס לך לוורידים ,ואני אומרת את האמת אילולא עבודת האיפור הזאת קרוב לוודאי שהייתי עכשיו תובעת את אותו בית ספר לאיפור על כול האבל הכבד שהוא גרם לי .
ואני לא בן אדם של מריבות אבל ,מבחינת איפור באמת שהוא לא טרם לי כלום, לפחות אז שאני יוכל להרכיב תיק עבודות שיוכל לכבד את העיסוק שלי באיפור , ואם נודה באמת כל האיפור שעשיתי עד עכשיו בכלל לא תואם את כול העניין , וזה בכלל לא מה שרציתי.
אני כול כך כואבת על חברות שלי שנאלצו לבוא בשבילי , עד המכללה של האיפור שבכלל חלקן לא גרות בירושלים ,והיו צריכות לבוא עד ירושלים מקצה הארץ כדי שאני יאפר אותם. אז שלפחות יהיה להם זיכרון טוב מכול היום צילומים הזה, וזה לא מה שהיה.
לשמחתי בתמונה הזאת של האיפור, אני יכולה להגיד שכן רואים ניצנים של הכישרון שלי.
ושוב זה בגלל ששברתי את כול המוסכמות ולא הלכתי לפי הקווים המנחים של המדריכה איפור באותו יום צילומים.
ובמה זה מתבטא
1.המדריכת איפור רצתה שבכלל אני יאפר אותה עם בסיס איפור יותר כהה ,אבל אני בחרתי את הגוון של בסיס האיפור שיתאים בדיוק לגוון העור שלה, וזה פשוט עשה עבודה מצוינת.
2.בצלליות האיפור , נתתי לזה פירוש משלי , ואני חושבת שדייקתי פה כמו שצריך ,הטשטוש הפעם בין הגוונים של צלליות האיפור היה ממש מעולה ,ורואים את זה היטב בתמונה שאתם רואים למטה.
3.שפתון – השפתון היה מושלם ,הגוון הוא בדיוק מה שהשפתיים שלה צריכות
וככה לגבי הסומק – בחירת גוון מושלמת ,ומינימלית בדיוק איך שאני אוהבת אפילו עד היום
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,ומגיעה לכול מקום בארץ ,אשמח לכול הזמנה לאיפור או לשיער והכי כיף שיהיה לשניהם נשתמע !!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה