יום שלישי, 12 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת עד הבית -בפניה נרגשת לכול המאפרות שגם קוראות את הבלוג הזה



כמה מנסה להתחמק מדברים רעים בחיים , ולהתעסק בדברים הטובים ,זה הופך מבחינתי למטרה קשה אני מרגישה שכול מה שאני יעשה , יעמוד מולו איזה דמות כלשהיא ,ושפוט יאט לי את קצב ההתקדמות.
מאז שהקמתי את העסק של מאפרת עד הבית ,חשבתי שכול העולם הולך להשתנות עבורי ,שהמצב הכלכלי שלי אולי ישתפר בעקבות זה שאני פשוט ישקיע את עצמי לתוך עולם האיפור, אבל אני יכולה להבטיח לכם שיש דברים לא תלויים בי, יש דברים שהם כול כך מעבר אליי.
אני מפרסמת בקידום של גוגל ,תחת מילות מפתח מסוימות כול לחיצה על מילה כזאת עם השם שלי, פשוט עולה לי המון כסף.
אין בעיה שלקוחה שלי תלחץ על תוצאת החיפוש או שלהפך אין לי בעיה גם שתתעניין ולא תסגור איתי בסוף לאיפור או אפילו לתסרוקת.
כי יש לי סגנון איפור מיוחד, וגם סגנון של תסרוקת מסוים ולא כולם רוצות סגנון כזה של איפור.
בואו נגיד ככה אין כזה סגנון של איפור שכולן אוהבות.
הבעיה הכי גדולה שלי ,זה שיריבות ככה אני קוראת למי שרוצה לפגוע בעסק שלי, לחוצות על אותן קישורים וזה על מנת שייווצר לי נזק כלכלי.
אתם לא מבינים איך זה הורס לי , ואני שואלת על מה ולמה , מה כבר עשיתי שזה מגיע לי ,מעולם לא פגעתי בפרנסה של אף אחד .
אני מעולם לא יעשה כזה קטע לאף אחד, אני מאוד אוהבת לשתף פעולה עם מאפרות אחרות , אני אוהבת לכתוב מאמרים של איפור או תסרוקות ולשתף את זה עם כולם.
אני אוהבת מאוד את השירות החדש של מאפרת עד הבית שיצרתי.
גם אם יש מאפרת הגונה ליידי שלא תפגע לי בזדון כמו שמאפרות אחרות עושות , אני פשוט מפרגנת ותומכת.
אני בטוחה שחלק מאותן מאפרות קוראות את הבלוג הזה, רובן הם מאפרות בירושלים ,רוב העסק שלהן סובב סביב איפור בירושלים ,ששם באמת שלא הולך טוב בעסק ,ויש מלחמה אמתית על כול לקוחה.
אבל אנה ממך אם את מאפרת בירושלים או לאו דווקא אם את עוסקת באיפור ,ואת רואה שאני מפריעה לך עם הפרסום שלי , או שהעסק שלי עושה לך רע במשהו, את יכולה ליצור איתי קשר אני מבטיחה שיש עם מי לדבר.
בסופו של דבר זה עולם קטן מאוד , ואולי היום עשית מעשה לא טוב ,זה כבר יחוזר אליך ברמה יותר קשה.
בין כך איפור זה לא עסק קל, אל תהפכי אותו ליותר קשה.
תישארי הוגנת כמו מי שאת, ותאמיני לי הרווח בסוף יהיה רק שלך ,גם עם לא הולך לך עם איפור או כול מקצוע יופי אחר. בסוף את תראי שזה יעזור לך מאוד , אני אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית מגיעה לכול מקום בארץ ,מאוד שמחתי לפתוח ככה את הלב ,אני מאחלת לכם רק טוב ומוחלט על הכול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה