יום רביעי, 6 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית מציגה עבודה שניה מתוך יום הצילומים הראשון שלה



ואני עדיין בתוך המיני פרויקט שלי שבו אני מקרת את היום צילומים הראשון שלי בתור מאפרת מקצועית ,אני מתכוונת  ליום צילומים של סוף הלימודים שלי במכללת איפור.
אז כפי שציינתי במאמר הקודם, לא בדיוק הייתי רווית נחת מכול היום צילומים הזה ,אני לא אהבתי את הדרך שבה לימודו אותי איפור, לא הייתי מרוצה בכלל מהמכללה של האיפור הזה, ועוד יותר לא הייתי מרוצה מהיום צילומים הזה.
אחד הדברים שהכי כעסתי ביום צילומים הזה הוא שלא נתנו לי יד חופשית במה שאני רוצה לעשות ,כאילו כלומר באיפור כן יכותר לעשות מה שבא לי ,אבל למשל תסרוקות שאי חושבת שהיו מתאימות למי שאיפרתי אמרו לי לדלג ,בטענה שזאת מכללת איפור ,ואנחנו לא מתעסקים באיפור.
דבר שאני לא מבינה, אני הרי אמורה להראות את העבודות האלה ללקוחות שלי ,איך אני אמורה להראות תמונות שבהם בחורות רק עם איפור ובלי תסרוקת.
כבר אז רמת הידע והיכולת שלי בעיצוב שיער היו גבוהות ,וזה לא שהידע שלי באיפור היה כזה גרוע ,כל מה שרציתי הוא לראות אם יש חורים בידע שלי בכול הנוגע לאיפור.
לאחר המכללה הבנתי בצורה מלאה כי הכול היה מיותר מה שהבנתי לאחר שהכול הסתיים שכבר שילמתי את מיטב כספי למכללת האיפור ובזבזתי כול כך הרבה זמן עד שכול הקורס של האיפור המיותר הזה יסתיים. הבנתי שאם הייתי לומדת בצורה אישית עם אמן איפור ידוע ,זה היה עולה לי קצת יותר כסף ,אבל אז הרמה שלי בעולם האיפור והיופי הייתה נוסקת פלאים וכבר אז הייתי יכולה להרים בצורה ממש טובה את העסק של איפור בירושלים.
בכול מקרה אני כן רוצה לדבר על הבחורה שאיפרתי הפעם ,זאת בכלל חברה ממש טובה שלי ,שהסכימה לעשות סטופ לרגע בחיים של הנישואים, והעבודה ובאה לעזור לי ולהפיק עבורי את יום הצילומים הזה, חברה פשוט גדולה מהחיים. רק אני כול כך מבואסת בשבילה, על זה שהצלם היה כול כך גרוע והאיפור שעשיתי לה, כלל לא מתאים למה שזה היה במציאות הוא פשוט לא השתמש בתאורה נכונה, או במיקום נכון של חברתי.
האיפור הפעם היה אמור להיות איפור שהוא איפור ערב ,אולי בניגוד לתמונה הקודמת כן רואים את זה ,אבל התמונה שיצא לבסוף מסתירה הרבה מהאיפור הזה, וחבל , למרות שזה היה עבודת האיפור הראשונה שלי בתור מאפרת מקצועית ,היא עבודה שמסגירה בחובה שיש לי כישרון של איפור.
אגב בחירת צבעי האיפור, נעשתה בניגוד למה שהמנחה שלי המליצה לי ,ולפחות בזה אני שמחה, המנחה הזאת לא הייתה נחשבת למאפרת מבחינתי ,נראה כאילו סיימה קורס קודם במכללת האיפור.
טוב אני לא רוצה לכעוס עוד. אני התגברתי על זה מזמן ,והיום הרמת איפור שלי היא מהגבוהות בשוק האיפור.
אוהבת ומחכה לכן בנות , אילה כהן.
איפור ממש טוב שלי - אילה כהן מאפרת מקצועית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה